اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در مسجدسلیمان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از طرح تشدید مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

علی حسینی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در راستای مقابله با سارقان و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، طرح تشدید مبارزه با سرقت به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این طرح ماموران تجسس با رصد اطلاعاتی حوزه استحفاظی در ابتدا موفق به شناسایی پنج نفر از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهر با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و در یک عملیات منسجم، هماهنگ و غافلگیرانه که در راستای طرح تشدید مبارزه با سرقت برنامه ریزی شده بود موفق به دستگیری هر پنج سارق شدند و متهمان دستگیر شده مورد تحقیق کار‌شناسانه و علمی پلیس قرار گرفتند.

حسینی خاطرنشان کرد: این افراد به فروش اموال مسروقه به تعداد سه نفر از مالخران حرفه‌ای معترف شدند که با اخذ مجوز قضایی خوشبختانه هر سه نفر دستگیر و به کلانتری هدایت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در ادامه اظهار داشت: در پایان پنج نفر سارق، سه نفر مالخر و نهایتا هشت نفر دستگیر و طی مراحل مختلف مورد تحقیق فنی و علمی پلیس قرار گرفتند و در نهایت به ۱۲ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو، چهار فقره سرقت منزل و یک دستگاه موتورسیکلت و یک واحد ساختمان نیمه‌ساز و در مجموع به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضاییه در صدور به موقع دستورات قضایی بیان داشت: شهروندان نسبت به رعایت مقررات ایمنی و پیشگیرانه از سرقت اقدام کرده و هر نوع خبری در خصوص حضور سارقان و مالخران در محله‌های مسکونی خود را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.