خسارت ۸ میلیاردی باران به جاده های مسجدسلیمان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان با اشاره به خسارات وارد شده به راه‌های اصلی و روستایی در بارندگی اخیر، گفت: در مجموع حدود ۴ میلیارد تومان به جاده‌های اصلی و حدود ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به راه‌های روستایی مسجدسلیمان خسارت وارد شده است.

علی عیدی‌وندی اظهار کرد: در محور مسجدسلیمان – اندیکا حد فاصل کیلومتر ۵ تا ۱۸ بیش از ۲٫۵ میلیارد تومان خسارات به جاده اصلی وارد شده است.

وی افزود: ۸۵۰ میلیون تومان خسارات به جاده اصلی محور مسجدسلیمان – لالی و حدود ۶۵۰ میلیون تومان خسارات به جاده اصلی مسجدسلیمان – اهواز در اثر بارندگی‌ها وارد شده است.

عیدی‌وندی با اشاره به خسارات واردشده به راه‌های روستایی شهرستان عنوان کرد: حدود یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خسارت به راه‌های روستایی بخش مرکزی مسجدسلیمان وارد شده و همچنین خسارات واردشده به راه‌های روستایی بخش عنبر حدود ۸۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی همچنین از خسارت حدود ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومانی به راه‌های روستایی منطقه گلگیر خبرداد و گفت: تردد در این محورها به صورت موقت برقرار شده است و به کمک دستگاه‌ها و ماشین‌های راهداری در حال بازگشایی، مرمت و برقراری ارتباط به صورت دائمی هستیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.