رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان: اجرای طرح داوطلب یار مهرورز در حال انجام است

فریدون رفیعی منجزی رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان،در زمینه تقویت و کمک در ساماندهی نیازمندان جهت اجرای طرح بزرگ(داوطلب یار مهرورز) اظهار داشت:یکی از ماموریت های داوطلبان حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد،به همین منظوردر راستای دست یابی به اهداف خیر خواهانه و بشر دوستانه،جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان به منظور خدمت رسانی و حمایت از دانش آموزان کم برخوردار،زنان بی سرپرست و اقشار نیازمند در مناطق محروم و با همکاری خیرین و نیکوکاران نسبت به تهیه،بسته بندی و توزیع اقلام در خال برنامه ریزی و اولویت بندی می باشیم.

رقیعی منجزی گفت:اقدامات اجرایی جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در همین زمینه اطلاع رسانی و دعوت از داوطلبان علاقمند و هم چنین شناسایی،زمانبندی مناطق محروم و نیازمند با همکاری مشارکت دهیاران در حال انجام می باشد.

 

وی در ادامه تصریح کرد:بسته های لوازم التحریر،بهداشتی،پوشاک و غذایی از طریق جذب کمک های غیر نقدی خیرین جهت اقشار بی بضاعت ودر نهایت سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در ارائه خدمات در یک پروسه زمانی در روزهای آینده عملیاتی می گردد.

رئیس جمعیت هلال احر مسجدسلیمان در پایان ضمن ابراز خرسندی از شروع این برنامه و اهداف اجرایی افزود:زمان اجرای این طرح از آذرماه لفایت اسفند ۹۵ بوده،و اجرای طرح داوطلب یار مهرورز در قالب پروژه ههای داوطلبی یا مشترک با سازمان های مردم نهاد قابل انجام خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در پایان ادامه داد:اجرای این نوع طرح می تواند به توانمند سازی دانش آموزان مناظق محروم،مرکز ترک اعتیاد،کودکان طلاق،افراد سالخورده و کودکان نیازمند کمک بسزایی ارائه نماید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.