اولین زمین چمن مصنوعی شهرداری مسجدسلیمان افتتاح گردید

اولین زمین چمن مصنوعی شهرداری مسجدسلیمان افتتاح گردید

 

افتتاح زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر جنوب از شهرستان مسجدسلیمان،افتتاح نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی(زمین چمن مصنوعی) شهدای مدافع حرم شهید مهدی طهماسبی توسط شهرداری مسجدسلیمان و با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در منطقه نفتک،جنب پارک ۱۱ هکتاری به مرحله بهره برداری رسید. این برنامه با حضور علی رضا گوروئی فرماندار،شهردار،اعضای شورای اسلامی شهرو جمع کثیری از مسولین ادارات و خبرنگاران برگزارگردید. در همین رابطه علی رضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با هیئت همراه ضمن حضور در این مکان اظهار داشت:امروز در راستای اجرایی نمودن مصوبات ورزش شهرستان،دومین زمین های چمن مصنوعی که در برنامه پیش بینی گردیده بود،افتتاح گردید.در این زمینه تمام تلاش ما این است،به منظور ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه و سطح شهر این زمینه ها را فراهم سازیم.

img-20161206-wa0007

وی گفت:تعداد زیادی چمن مصنوعی در برنامه می باشد،که قطعا ۷ زمین در برنامه روزهای آینده در دستور کار عملیاتی بوده،که امروز شاهد اجرای دومین چمن مصنوعی می باشیم،و تعداد ۵ زمین دیگر به زودی عملیات اجرای آنها آغاز خواهد شد.

گروئی گفت:ما امیدواریم با این هفت زمین چمن مصنوعی،در بازده زمانی قابل قبولی آنها را به بهره برداری برسانیم،و بتوانیم نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد نمائیم.

وی افزود:خوشحالم که امروز می بینم جوانان استقبال خوبی از این حرکت داشته اند،و با استقبال پرشور نشان میدهد ما هر چقدر بتوانیم تعداد این زمینها را افزایش دهیم،از خیلی از نابهنجاریها اجتماعی و مشکلات کاسته خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان اضافه کرد:با دلگرمی که به وجود آمده،امیدواریم با این استقبالی که انجام شد،به نظر می آید اجرای ۷ زمین چمن در این شهرستان بسیار کم خواهد بود،و در همین خصوص احتمال افزایش زمینها در برنامه های بعدی وجود دارد.

این مقام مسول افزود:من از همه عزیزان که در حال حمایت این حرکت خوشایند فرهنگی می باشند، از جمله شهرداری مسجدسلیمان،اداره ورزش و جوانان، شرکت نفت و اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

رئیس شورای تامین شهرستان در پاسخ به قاسمی خبرنگار سازمان صدا و سیمای مرکز خوزستان در خصوص تامین هزینه ها و تامین اعتبار چمن های مصنوعی گفت:بخشی از زمین که در منطقه نفتک توسط شهرداری مسجدسلیمان افتتاح گردیده،از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی و زمین چمن مصنوعی بعدی با هزینه های خود آموزش و پرورش اجرایی گردیده است،و پنج زمین دیگر که با سفر آقای عالیپور مدیر عامل نفتخیز جنوب به مسجدسلیمان داشته اند، قول مساعدت دادند که انشاءالله این پروژه هم به مرحله بهره برداری برسد.

در ادامه این گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد:با توجه به افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان و دعوت از بخش خصوصی، شهرداری آمادگی دارد که انشااله در برنامه ای منسجم تری و با در اختیار داد زمین به مرحله اجرا درآورد.

قاسمی صالح بری گفت:امیدواریم شور و نشاط را با به میدان آوردن جوانان به مکانهای ورزشی به وجود آورده و با با این کار مهم، سهم بزرگی از مشکلات اجتماعی را برداشته باشیم.

شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد:انشاءالله بتوانیم در روزهای آینده با کمک مجموعه دولت و فرمانداری در شهرستان مسجدسلیمان و دیگر ادارات شاهد افتتاح زمین های بهتر در شان و منزلت شهروندان عزیز باشیم.

در ادامه این گزارش تصویری که توسط عزت اله قاسمی خبرنگار پیش کسوت صدا و سیمای مرکز خوزستان در مکان چمن مصنوعی شهید مهدی طهماسبی تهیه و ضبط  می گردید،عبدالرضا صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان در همین رابطه گفت:یکی از معیارها و ملاکهای توسعه هر شهری،توسعه امکان فرهنگی و ورزشی آن شهر می باشد که الحمداله امروز،روز خوبی برای این شهرستان رقم خورد و طی روزهای گذشته هم اداره آموزش و پرورش دومین زمین چمن مصنوعی را افتتاح نمودند که جای تقدیر و تشکر از آقایان قاسمی منجزی و جناب آقای قاسمی شهردار ورزش دوست که با با زمینه سازی برای بخش خصوصی،امروز این زمین را افتتاح نمودنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان اذعان داشت:تشکر میکنم از همیاری و همدلی جناب آقای فرماندار و امیداورم برای آینده شهر این روند مثبت ادامه داشته باشدو شاهد افزایش زمین های چمن مصنوعی در روزهای آینده باشیم.

در پایان این گزارش خبری تیم فوتسال شهرداری مسجدسلیمان بازی دوستانه ای با تیم پیشکسوتان انجام دادند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.