دستگیری قاتل مسجدسلیمانی در ۵ ساعت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری قاتلی که پس از وقوع قتل در این شهرستان متواری شده بود در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.

سرهنگ علی حسینی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری یک قاتل در مسجدسلیمان اظهارداشت: بنابر اعلائم کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان مسجدسلیمان قاتلی که پس از وقوع قتل متواری شده بود کمتر از ۵ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی درگیری دو نفر به دلیل اختلاف، درگیری و کینه‌توزی‌های قبلی در محله کلگه مسجدسلیمان یکی از طرفین منازعه با  سلاح سرد چاقو با وارد کردن ضربه به طرف مقابل سبب خونریزی و قتل وی شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: به  منظور بررسی وقوع قتل فرمانده انتنظامی شهرستان شخصا در محل صحنه حاضر وضمن بررسی موضوع و چرایی قتل تیم ویژه جهت پیگیری جرم تشکیل داده و پرسنل ناجا در کمتر از ۵ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

حسینی با اشاره به تبعات اینگونه حوادث گفت: شهروندان گرامی اختلافات خود را با پلیس و مراجع قضایی در میان گذاشته و از اقدمات خودسرانه و ناآگاهانه بپرهیزند.

وی تاکید کرد: انجام اینگونه اقدامات افراد را دچار معضلات و جرائم سنگینی همچون قتل می‌کند و سایر مردم نیز به محض اطلاع از درگیری در محلات سریعا با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس بگیرند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.