مشکلات جدی در شهر بدون شهردار مسجد سلیمان!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار مسجدسلیمان از متوقف شدن طرح‌های عمرانی این شهر به دلیل نبود شهردار خبر داد.

علی‌رضا گرویی در گفت‌وگو با (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به عزل شهردار مسجدسلیمان از سوی شورای شهر و انتخاب نشدن شهردار جدید در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: شورای شهر به دلیل نارضایتی از نحوه کار شهردار مسجدسلیمان اقدام به استیضاح و عزل وی کرد و سه ماه بعد از استیضاح شهردار سابق، شخصی را به عنوان شهردار معرفی کرد ولی استانداری خوزستان صلاحیت این فرد را رد کرد.

وی افزود: پس از آن، مهلت سه ماهه دیگری برای انتخاب شهردار به شورای شهر مسجدسلیمان داده شد. البته فرمانداری در تلاش است که تا ۱۰ روز آینده این مساله را حل کند.

گرویی ادامه داد: برای انتخاب شهردار جدید از سوی شورای شهر جلسات متعددی با شورای شهر برگزار کردیم و تذکرات لازم را به شورای شهر مسجدسلیمان داده‌ایم و شورای شهر نیز باید در بازه مهلت قانونی، شهردار جدید را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: فرمانداری به دنبال انحلال شورای شهر نیست و همه تلاش بر این است که با تعامل این مساله حل و شهردار انتخاب شود ولی متاسفانه اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به دلیل اختلاف‌هایی که بین خود دارند، به دو گروه تبدیل شده‌اند و هر گروه سعی دارد که شخص مورد نظر خود را به عنوان شهردار معرفی کند.

وی افزود: در مقابل، فرمانداری رهنمون‌های لازم را متذکر شده است ولی اگر این روند در شورا ادامه یابد و در بازه زمانی که برای انتخاب شهردار به شورا داده شده، اقدام نکنند، امکان دارد از گزینه انحلال شورای شهر استفاده شود.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به متوقف شدن طرح‌های حوزه شهری در پی نبود شهردار در این شهر اظهار کرد: در حال حاضر مسجدسلیمان در آستانه نوروز است و باید برای سال جدید آماده شود، در این چند ماه که مسجدسلیمان شهردار نداشته، بیشتر طرح‌های شهر در حوزه شهری در بخش‌های عمرانی و خدمات شهری متوقف شده است.

وی گفت: در تلاش هستیم با وجود نبود شهردار، خللی در کارها وارد نشود ولی بدون وجود شهردار ادامه ارائه خدمات و طرح‌های مربوط به شهر امکان‌پذیر نیست و زمان اجرای طرح‌ها طولانی خواهد شد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.