بهره برداری از پروژه عمرانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اندیکا

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: یکی دیگر از پروژه های عمرانی و عام المنفعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که با هدف محرومیت زدایی و توسعه ورزش این بار در شهرستان اندیکا ساخته شده بود امروز صبح تحویل و به مرحله بهره برداری رسید.
آیین تحویل و بهره برداری این پروژه فرهنگی ورزشی صبح امروز و با حضور اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، منوچهر ورناصری فرماندار اندیکا ، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و سایر مسئولین محلی شهرستان اندیکا برگزار گردید .
این سالن چند منظوره ورزشی با هدف توسعه فضاهای ورزشی مسقف شهرستان پر پتانسیل اندیکا توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرا گردیده است به جوانان ورزش دوست اندیکا این امکان را می دهد که در یک فضای استاندارد و مجهز به فعالیت های ورزشی بپردازند .
این سالن ورزشی قابلیت برگزاری مسابقات مختلف از جمله والیبال ، بسکتبال ، فوتسال ، کاراته ، صخره نوردی ، هندبال را دارد و می تواند نقش ویژه ای در جهت جذب و پرورش استعداد های موجود در شهرستان اندیکا ایفا نماید.
مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و جایگاه تماشاچیان به ظرفیت ۶۰۰ نفر ، رختکن تیم های میهمان و میزبان ، اتاق مربیان و سرپرستان ، سیستم تهویه مطبوع و سرمایش ، سیستم اعلان و اطفای آتش و رعایت کلیه الزامات مقررات ملی ساختمان در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی و ایمنی از جمله مشخصات فنی این پروژه عمرانی و عام المنفعه حوزه ورزشی می باشد .

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.