تکلیف شهرداری مسجدسلیمان هم به استانداری می کشد؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار مسجدسلیمان گفت: شورای شهر باید وضعیت شهردار را مشخص کند و در غیر این صورت و ادامه داشتن مشکل عدم تعیین شهردار تا سه ماه آینده استانداری تصمیم خواهد گرفت.

علیرضا گوروئی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: دولت یک نگاه خاصی به‌سمت این شهرستان دارد و این یک فرصت تکرار نشدنی است و ما باید هرچه بهتر از آن استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به فرصت پیش آمده اگر مشکلات موجود در حوزه شهری، آب و فاضلاب حل نشود در آینده دچار مشکل خواهیم شد و باید از فرصت به‌خوبی استفاده کرده و طی دو سال آینده اقدام به رفع آن کنیم.

فرماندار مسجدسلیمان برخی از مشکلات را عامل عدم انجام کار قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: اگر در هر سال حتی چهار کیلومتر از فاضلاب این شهر مورد ساخت قرار می‌گرفت امروز دیگر اثری از این مشکل در شهرستان نبود.

گوروئی با اشاره به کارهای صورت گرفته در دو سال گذشته تاکنون تصریح کرد: ساخت کارخانه آلومینیوم، ساخت پتروشیمی مسجدسلیمان، پذیرش دانشجو در مجتمع آموزش پزشکی، راه‌اندازی دوباره فرودگاه از عمده برنامه‌های صورت گرفته بوده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: هئیت اجرایی انتخابات در فرمانداری این شهرستان مستقر شده تا مراتب پذیرش و ثبت نام از کاندیدا را انجام دهد.

گوروئی با تاکید بر اینکه هیچ فردی در انتخابات حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات را ندارد و با متخلفان برخورد خواهد شد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات جزو اولویت‌های کاری ما در شهرستان است، ولی مسئولان باید توجه داشته باشند تا این موضوع آنها را از انجام دادن کارها و وظایفشان غافل نکند.

*نبود بودجه برای انجام نشدن کارها قابل توجیه نیست

نماینده دولت در شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه گفتن نبود بودجه برای انجام نشدن کارها قابل توجیه نیست، تشریح کرد: مدیران باید با داشتن یک برنامه کاری منظم به‌فکر گرفتن بودجه باشند و فرمانداری نباید تنها به‌دنبال انجام این امر باشد.

وی با اشاره به انجام ساخت و سازهای بدون مجوز در سطح شهر، گفت: نباید به این ساخت و سازهای غیر مجاز اجازه ساخت داده شود و اداره مسکن و شهرسازی باید با برنامه‌ریزی و ساماندهی زمین‌ها، مشکلات مسکن مردم را رفع کند.

گوروئی با تاکید بر ساماندهی دستفروشان مرکز شهر و بیان اینکه نباید مشکلات ریز به بحران تبدیل شود، گفت: شورای شهر باید وضعیت شهردار را مشخص کند و در غیر این صورت و ادامه داشتن مشکل عدم تعیین شهردار تا سه ماه آینده استانداری تصمیم خواهد گرفت. فارس/**

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.