بازدید خبرنگاران مسجدسلیمانی از پروژه های عمرانی شهرداری

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها تور یک روزه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهر از پروژه های عمرانی شهرداری این شهر برگزار شد .
در این بازدید که به همت روابط عمومی شهرداری و با حضور بیش از ۲۰ نفر از خبرنگاران خبرگزاری های ، سایت های خبری و رسانه های مکتوب برگزار شد ، خلیل حیدری شهرداری ، حامد شفیعی معاونت عمرانی ، علی هزارسی معاون خدمات با حضور در محل اجرای پروژه های عمرانی توضیحات لازم را بیان داشتند .
شهردار مسجدسلیمان در این بازدید که از سوی ۲ تن از اعضای شورای شهر همراهی می شد با بیان اینکه خدمات ارایه شده با امکانات محدود ارایه شده است گفت : مسجدسلیمان را باید شهر هزاران مشکل بنامیم چرا که مشکلات و معضلات بسیاری در این شهر وجود دارد که خدمت رسانی را کمرنگ جلوه می دهد .
وی با بیان اینکه خدمات ارایه شده در خور شأن و اعتبار مردم شریف این شهر نیست افزود : همه تلاش مجموعه شهرداری بر این است که با بهره گیری از توانمندی نیروهای متخصصی که در سیستم وجود دارد و همچنین ماشین آلات موجود و تعامل و همکاری سایر دستگاه های دولتی همچون شرکت نفت و گاز و اداره مسکن و شهرسازی خدمات را گسترش داده و به کلیه نقاط شهر تعمیم دهیم .
خبرنگاران نیز ضمن انتقال نظریات عموم شهروندان که مبتنی بر رضایت مندی و تقدیر از عملکرد مثبت و کارکرد گرای مدیریت شهردار و مجموعه وی بود خواستار تسریع در اجرای روند خدمت رسانی به کلیه نقاط محروم و دور افتاده شهر شدند .
در این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول کشید خبرنگاران از ۱۹ پروژه عمرانی اجرا شده شهرداری که عمدتاً بر محور آسفالت محلات و مناطقی از شهر که بیش از ۲۰ سال دارای راه دسترسی خاکی بودند استوار بود بازدید و در جریان اجرای این پروژه ها قرار گرفتند .

دانوش صالحی/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.