۱۸ مجروح بر اثر واژگونی مینی بوس در مسجد سلیمان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در مسجد سلیمان ۱۸ نفر مجروح شدند.

رضا رفیعی به ایرنا گفت: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که بعد از طهر امروز یک دستگاه مینی بوس در نزدیکی مسجد سلیمان به درون دره سقوط کرد.

وی زمان حادثه را ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز عنوان کرد و افزود: سه نفر از مجروحان که حالشان وخیم بوده به بیمارستان گلستان اهواز اعزام و مابقی به بیمارستان های شفا و ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال داده شدند.

رییس پلیس راه خوزستان علت واژگونی مینی بوس را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت : خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

سرهنگ قاسم قدرتی همچنین درباره ارتقای ایمنی در فصل گرما و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: گرمای هوا و نبود سیستم سرمایش مناسب در برخی خودروها بر اعصاب رانندگان تاثیر منفی می گذارد و در صورت وقوع پدیده گرد و غبار نیز این تاثیر بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: گرم شدن آسفالت نیز از سوی دیگر می تواند باعث ترکیدن لاستیک های فرسوده در برخی از خودروها شود.

عضو کمیته ایمنی راه های خوزستان توصیه کرد: رانندگان در صورتی که کار ضرور ندارند بهتر است در ساعات ظهر که هوا گرم تر است تردد خود در جاده های استان را کمتر کنند.

وی با اشاره به احتمال برهم خوردن زمان خواب افراد در ماه مبارک رمضان که موجب خواب آلودگی در زمان رانندگی می شود، افزود: اغلب مشاهده می شود که رانندگان برای رسیدن به اذان ظهر و داشتن روزه از سرعت مطمئنه تخطی می کنند، در حالی که به هیچ وجه نباید خطر را تحمیل کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.