«نفت MIS» ده‎نفره پرسپولیس را متوقف کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی بازی مقابل پرسپولیس، شکست ۲ بر یک را با تساوی عوض کرد.

 

در نخستین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان پرسپولیس بود که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

 

گل نخست پرسپولیس در دقیقه ۲۳ روی ارسال هادی نوروزی و ضربه امید عالیشاه وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شد. البته ضربه عالیشاه در میانه راه به مدافع نفتی‌ها نیز برخورد کرد و تغییر مسیر داد.

 

هم‌چنین زردپوشان مسجدسلیمان در دقیقه ۳۴ روی یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ پرسپولیس شانس به تساوی کشیدن بازی را داشتند که ضربه بازیکن نفت از محوطه شش قدم به بالای دروازه زده شد.

 

گل دوم پرسپولیس را نیز علی علی‌پور در دقیقه ۳۶ روی پاس در عمق عالیشاه از بین پاهای دروازه‌بان وارد دروازه نفت کرد.

 

نفتی‌ها نیز در دقایق پایانی این نیمه توانستند یکی از گل‌های خورده خود را روی اشتباه مدافعان پرسپولیس وارد دروازه سرخپوشان کنند. کیوان امرایی در دقیقه ۴۳ یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد.

 

نیمه دوم این دیدار بر خلاف ۴۵ دقیقه نخست چندان هجومی نبود و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. هرچند اخراج «روسلان ملزدینوف»، بازیکن نفت، باعث شد تا این تیم توان چندانی برای جبران شکست نداشته باشد.

 

با این حال در دقایق پایانی تیم میزبان فشار خود را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد و توانست در دقیقه ۹۳ به وسیله مهاجم جوان خود رضا کرملاچعب گل تساوی را به ثمر برساند تا پرسپولیس سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کند.

 

فرناندو گابریل هافبک برزیلی سرخپوشان نیز در این دیدار با کارت زرد علیرضا فغانی جریمه شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.