نفت و گاز مسجدسلیمان قهرمان لیگ وزنه برداری خوزستان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم وزنه‌برداری نفت مسجدسلیمان با اقتدار بر سکوی قهرمان لیگ قهرمانی استان خوزستان ایستاد.

مسابقات قهرمانی لیگ وزنه‌برداری استان خوزستان در یک رقابت نفس‌گیر و فشرده با قهرمانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان پایان یافت.

در این مسابقات که در سالن وزنه‌برداری نفت مسجدسلیمان برگزار شد، تیم‌های نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب و هیئت وزنه‌برداری ایذه به ترتیب با ۲۰۹ ، ۲۰۲ و ۱۸۷ امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

هفته سوم و مرحله نهایی این مسابقات در هشت وزن ۵۰ ، ۵۶ ، ۶۲ ، ۶۹ ، ۷۷ ، ۸۵ ، ۹۴ و ۹۴+ کیلوگرم و با حضور تیم‌های نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب، هیئت وزنه‌برداری ایذه، هیئت وزنه برداری رامهرمز، هیئت وزنه‌برداری دزفول، هیئت وزنه‌برداری لالی، پالایش و پخش آبادان و آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز برگزار شد.

تیم نفت در حالی موفق به کسب مقام قهرمانی شد که در دو مرحله پیشین با از دست دادن امتیازات کار خود را برای دست‌یابی به قهرمانی خیلی سخت می‌دید اما با درایت مربیان و کادر فنی‌اش و همت پولاد مردانش توانست ضمن جبران امتیازات از دست رفته از رقبای سرسخت خود پیشی گرفته و قهرمانی را از آن خود کند.

اسامی تیم وزنه‌برداری نفت مسجدسلیمان عبارت از؛ علی صالحی‌پور، ابوالفضل مطلق، رضا نامداری، بنیامین حیدری، رحمان اورامه، دانوش بهداروند، ایمان کاتب زاده و آروین محمدی است.

همچنین مربیان تیم؛ آیت اورامه و افشین صالحی‌پور؛ سرپرست: مهران مطلق و مدیر فنی تیم: بهمن مطلق است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.