مرکز “ورزش درمانی” در بندر ماهشهر راه اندازی می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی بندر ماهشهر با بیان این که تخصصی ترین مراکز ورزشی استان خوزستان در منطقه صنعتی ماهشهر قرار دارد گفت: بزودی مرکز ورزش درمانی در این منطقه راه اندازی می شود.

عبدالرضا غلامی هدف از راه اندازی مرکز ورزش درمانی در منطقه بندر ماهشهر را پیشگیری از بیماری و درمان بدون استفاده از دارو و جراحی عنوان کرد و گفت: این مرکز به صورت آزمایشی در مجموعه ورزشی شهید شیرعلی نژاد این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی بند ماهشهر با تاکید بر این که هم اکنون ۱٫۵ برابر نرم جهانی در شهرک بعثت شهرستان ماهشهر فضای ورزشی وجود دارد، گفت: وجود مراکز ورزشی در این شهرک و کل منطقه ماهشهر فضای مناسبی را برا کارکنان و خانواده های صنعت پتروشیمی ایجاد کرده است.

وی از بروزرسانی مجموعه های فرهنگی و ورزشی شهرستان بندر ماهشهر با هدف ایجاد آرامش روحی و روانی کارکنان و خانواده های شرکتهای پتروشیمی خبر داد و گفت: ایجاد زیرساختهای رفاهی در مناطق عملیاتی می تواند در افزایش بهره وری نیروی انسانی تاثیر مستقیم داشته باشد.

بر پایه این گزارش، هم‌اکنون چندین مجتمع مانند پتروشیمی بندرامام، مارون، بوعلی‌سینا، رازی، فن‌آوران، امیرکبیر، تندگویان، لاله، شیمی بافت، نوید زرشیمی، رجال، فارابی، خوزستان و غدیر در منطقه ماهشهر در حال تولید هستند و بزودی چند طرح توسعه ای پتروشیمی دیگر در این منطقه راه‌اندازی  خواهند شد از این‌رو این منطقه نیازمند توسعه امکانات خدماتی و رفاهی بیشتری است.

به گزارش عصر جنوب؛ بندر ماهشهر به عنوان قطب صنعتی پتروشیمی کشور شناخته می شود و به واسطه صنایع عظیم پتروشیمی در این منطقه امکانات و زیرساخت های زیادی به وجود آمده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.