بودجه تیم لیگ برتری صنایع پتروشیمی ماهشهر فقط ۵۰ میلیون تومان!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای تیم بسکتبال صنایع در نظر گرفته شده است که برای اردو‌ها، جا به جایی و محل اقامت هزینه می‌شود.

حبیب آقاجری گفت: تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در سال ۹۱ با تلاش و حمایت مجموعه‌های پتروشیمی شروع به کار کرد و حدود یک و نیم میلیارد تومان به این تیم کمک شد.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۲ این تیم علاوه بر مبلغ ۱۵ میلیارد ریالی هزینه‌های داشت که منجر به بدهکاری تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر شد. پس از پیگیری بدهکاری‌ها از طریق شورای سیاست گذاری مقرر شد که مبلغی در حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که ۳۰ درصد قرار داد بازیکنان بود و به صنایع پتروشیمی پرداخت کردیم.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجموعه هولدینگ در یک بخش نامه به صنایع پتروشیمی ابلاغ کرد صنایع می‌تواند فقط از یک تیم حمایت کند و بخش سرمایه گذاری در آن تیم را بر عهده بگیرند با وجود تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام کار به قدری برای ما مشکل شد.

آقاجری ادامه داد: در حال حاضر از کمک‌های شهرستان مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای تیم بسکتبال صنایع در نظر گرفته شده است که برای اردو‌ها، جا به جایی، محل اقامت در همین مدت هزینه می‌شود.

وی گفت: تا امروز هزینه‌هایی که این تیم متحمل شده از طریق کمک‌های شهرستان پرداخت شده و همچنان پیگیر سرمایه‌گذار برای تیم بسکتبال صنایع خواهیم بود.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام مسئولان ماهشهر و کادر فنی تیم بسکتبال صنایع باید به دنبال رفع این مشکلات باشند، اظهار کرد: صنایع باید از این وضعیت بحرانی خارج شود و نتایج مطلوبی کسب کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.