پزشکان جان دوباره به بیمار ماهشهری بخشیدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مسئول اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: یک بیمار ماهشهری با انجام عملیات احیای قلبی عروقی موفق به زندگی بازگشت و حیاتی دوباره گرفت.

بابک نعیم‌آسا گفت: بیمار خانم ۶۰ ساله‌ای بود که با سابقه قبلی ابتلا به دیابت، فشارخون، چربی خون و سکته مغزی، با شکایت از درد شدید زیر استخوان جناق که از دو ساعت پیش شروع شده بود به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد.

وی عنوان کرد: با تشخیص به موقع سکته قلبی اقدامات درمانی برای این بیمار آغاز شد اما به علت شدت حمله قلبی به سرعت دچار ایست قلبی ـ تنفسی شد که با اعلام کدگروه احیاء، اعضای گروه بر بالین وی حاضر شدند.

مسئول اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر اظهار داشت: خوشبختانه پس از ماساژ قلبی، دادن شوک و داروهای لازم و با تلاش و کوشش بسیار، به خواست پروردگار بیمار از مرگ حتمی نجات یافت و به زندگی بازگشت.

نعیم‌آسا در پایان خاطرنشان داد: دکتر عزیزپور به عنوان رهبر گروه احیاء،  سلمه شیخ ممو، بسنه نواصری، لیلا بنایی، جعفر قنواتی و کوتی به عنوان پرستار، فرزانه قاسمی به عنوان تکنسین بیهوشی، محمدعلی مثنایی به عنوان سوپروایزر و محمد غانمی به عنوان خدمات در این عملیات احیای موفق ایفای نقش کردند که جا دارد از تلاش ارزنده آنها صمیمانه تشکر کنم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.