“پتروشیمی تندگویان” در فکر رفتن به صدر جدول لیگ شطرنج

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم شطرنج پتروشیمی شهید تندگویان ماهشهر درخصوص دور برگشت لیگ برتر کشور، گفت: ما تلاش می‌کنیم جایگاه دومی‌مان را حفظ کنیم و نیم‌نگاهی هم به صدر جدول داشته باشیم.

عبدالامیر خطیب‌زاده عنوان کرد: دور برگشت مسابقات لیگ برتر شطرنج کشور از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز در چهار دور و به میزبانی مشهد انجام خواهد شد.

 

وی گفت: ما در پایان دور رفت، نایب قهرمان شدیم و در حال حاضر هم قرص و محکم به مشهد می‌رویم و ان‌شاالله می‌خواهیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم و همچنین چشم‌مان به صدر جدول است.

سرمربی تیم شطرنج پتروشیمی شهید تندگویان ماهشهر درباره احتمال قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها، گفت: قهرمانی بسیار سخت است، چرا که تیم شهرداری تبریز با توجه به هزینه ای که انجام داده است، شایستگی بیشتری نسبت به تیم ما دارد. آن‌ها سه چهار برابر بیشتر از تیم ما هزینه کردند و دو استاد بزرگ خارجی در تیم شان حضور دارد. واقعیت‌ها را در شطرنج نمی‌توان کتمان کرد اما باید بگویم شطرنج‌بازان ما هم خیلی خوب کار می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واقعا شهرداری تبریز یک تیم قدر است و همچنین سه امتیاز هم از ما جلوتر است اما در هر صورت ما تمام سعی و تلاش‌مان را می کنیم. ما می‌خواهیم حداقل جایگاه دومی‌مان را حفظ کنیم و یک نیم نگاهی هم به مقام اولی داشته باشیم. آمادگی شطرنج‌بازان تیم‌مان خوب است و آماده‌ایم که یک نتیجه مطلوب را از این رقابت بگیریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.