پیام تسلیت فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بمناسبت درگذشت اسطوره خوزستانی غلامحسین مظلومی

عصر جنوب: منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بمناسبت درگذشت اسطوره خوزستانی غلامحسین مظلومی تسلیت گفت.

در این پیام امده است:

جامعه ورزش و فوتبال کشور، شخصیت بزرگی را از دست داد. مردی که فارغ از رنگ‌ها، یکرنگی و صداقت را در اخلاق و عملکرد حرفه ای خود نمود داده و یک اسطوره بود.

مرحوم مظلومی فوتبال را از مهد فوتبال کشور و زمین‌های خاکی خوزستان ، آبادان قهرمان آغاز کرد و در ادامه فعالیت‌هایش به جایگاه ملی و قهرمانی دست یافت و افتخارات زیادی را با تیم ملی کسب کرد

او چهره‌ای اخلاقی و الگوی شایسته‌ای در رشته فوتبال برای ورزشکاران و مربیان و پیشکسوتان بود و همواره مورد عزت و احترام دوستداران خود قرار داشت

غلامحسین مظلومی مردی بود که برای این مملکت زحمت کشید و خدمات بزرگ ایشان به ورزش ایران غیر قابل چشم پوشی اشت .

بی گمان اگر نام خوزستان عزیز از دیرباز در گستره ستبر ورزش این دیار و مرز و بوم می درخشد ثمره یک عمر تلاش، رواداری و اخلاق مداری اسطوره هایی چون غلامحسین مظلومی بوده است.

فقدان ناباورانه غلاحسین مظلومی این قهرمان خوشنام و پرآوازه ملّی برای جامعه خوزستانی یک ضایعه دردناک و برای ورزش کشور قطعاً جبران ناپذیر و برای خیل پرشمار علاقمندان آن ورزشکار اخلاقمدار خبری تاسف بار می باشد.

آری، قهرمان مظلوم خوزستان، اسوه اخلاق، تکنیک و سلامت نفس در ورزش ایران چهره در نقاب خاک کشید.

اینجانب خود را در این اندوه، سهیم دانسته و ضایعه درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشور را به تمامی اهالی ورزش و همچنین خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند منان طلب آمرزش و مغفرت برای آن عزیز سفر کرده دارم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.