نظر سرمربی صنایع درباره شهرآورد بندر ماهشهر

عصر جنوب: سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: از تماشاگران فهیم ماهشهری و خوزستانی می‌خواهیم که فقط تیم‌های خود را تشویق کنند و به حاشیه‌ها نپردازند.
علی عموری‌نژاد در ارتباط با شهرآورد بسکتبال خوزستان اظهار داشت: تیم پتروشیمی بندر امام قهرمانی کشور را یدک می‌کشد و تیمی است که برای مسابقات آسیایی بسته شده و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: این تیم از بازیکنان ملی و غیرملی بسیار خوبی بهره می‌برد، کادر فنی و مربی بسیار خوبی دارد و تدارکات مناسبی دیده است.

سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: تیم ما هم تیمی است که لحظه آخر تشکیل شده و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، بنابراین کار بسیار سختی مقابل پتروشیمی بندر امام خواهیم داشت.

عموری‌نژاد افزود: این مسابقه تنها نامش دربی است و حساسیت خاصی برای ما ندارد و تلاش می‌کنیم به چیزی غیر از مسائل فنی و کوشش برای کسب نتیجه شایسته فکر نکنیم.

وی تاکید کرد: از تماشاگران فهیم ماهشهری و خوزستانی نیز می‌خواهم که فقط تیم‌های خود را تشویق کنند و به حاشیه‌ها نپردازند تا از هرگونه بحث و جنجالی جلوگیری شود.

سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در پایان عنوان کرد: هر دو تیم همشهری هستند و ما با آنها هیچ مشکلی نداریم و آنها نیز با ما هیچ مشکلی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های پتروشیمی بندر امام و صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور  روز دوشنبه از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.