تیم‌داری بندر ماهشهر در لیگ یک هندبال کشور

عصر جنوب: در حالی اولین هفته از لیگ دسته یک هندبال کشور برگزار می شود که حضور ماهشهر در این مسابقات قطعی شده و شرکت تیم های شوشتر و بهبهان ۵۰ – ۵۰ است.

به گزارش عصر جنوب به نقل از ایسنا؛ ناصر قاسمی، دبیر هیات هندبال استان اظهار داشت: این رقابت ها از ۲۳ آبان ماه به مدت ۱۰ روز به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان این‌که ۱۸ تیم در لیگ یک کشور به مصاف یکدیگر می روند، افزود: در یکی از گروه ها که مسابقات آن از ۲۳ آبان ماه آغاز می‌شود، از خوزستان تیم های ماهشهر، شوشتر و بهبهان اعلام آمادگی کرده اند که حضور ماهشهر قطعی است و حضور تیم های بهبهان و شوشتر ۵۰ – ۵۰ است.

دبیر هیات هندبال خوزستان تصریح کرد: در گروه دیگر این مسابقات نیز تیم های اهواز، آبادان و باوی به عنوان نمایندگان خوزستان حضور دارند که مسابقات این گروه از یکم آذرماه آغاز می شود؛ این تیم ها تا پیش از آغاز مسابقات این گروه می‌توانند حضور یا عدم حضور خود را در این مسابقات اعلام کنند. در نهایت نیز تیم های برتر هر گروه، لیگ ثابت دسته یک کشور را تشکیل می دهند.

وی درباره این که چرا هنوز حضور تیم های بهبهان و شوشتر قطعی نشده است، گفت: حضور این دو تیم به دلیل نبود اعتبارات مالی قطعی نشده است. ما با فرمانداران و روسای ادارات ورزش و جوانان این شهرستان‌ها صحبت کرده ایم ولی تا این لحظه هم حضور آن ها قطعی نشده است.

قاسمی افزود: این شهرستان‌ها، سرمایه اصلی، یعنی ورزشکاران را دارند ولی سرمایه ثانوی که پول است را ندارند. به هر حال این دو تیم هم مجوز شرکت در این مسابقات را گرفته اند ولی با توجه به مشکل مالی موجود، ممکن است از شرکت در این رقابت ها انصراف دهند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.