با رشوه خواران برخورد جدی صورت می گیرد / وضعیت حجاب در ماهشهر خوب است / با مداحان منحرف به شدت برخورد خواهد شد

عصر جنوب: رئیس دادگستری شهرستان بندر ماهشهر در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که در فرمانداری ماهشهر برگزار شد گفت: بحثی که امروز خیلی داغ است و مورد توجه همه قرار گرفته است، بحث فریضه شرعی و مهم امر به معروف و نهی از منکر است.
وی اظهار داشت: این طرح را نمایندگان مجلس ارائه دادند و لایحه ای از جانب دولت نبوده است برای همین منظور، مجلس نام این فریضه را “حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ” گذاشت و مجلسی ها بسیار به این طرح پایبند هستند.
ممبینی در خصوص حمایت هایی که آمرین به معروف و ناهیان از منکر از دادگستری دارند تصریح کرد: آمرین به معروف و ناهیان از منکر از دادگستری انتظار دارند که اگر درگیری صورت گرفت، ما برخورد جدی با متخلف داشته باشیم در صورتی که این چنین نیست و قانون مانند یک وکیل عمل می کند.
وی افزود: پرونده هایی داشته ایم که فرد برای دفاع از جان خود کسی را کشته است وبعد از دستگیری قانون قاتل را آزاد کرده است.
ممبینی در خصوص برخورد آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سطح شهرستان گفت: نباید امر به معروف و نهی از منکر با کتک و جمع آوری شهروندان صورت بگیرد بلکه باید با تذکر لسانی وظیفه اصلی خود را انجام دهیم،  مردم این انتظار را از قانون دارند که نظارت به آمرین به معروف و ناهیان از منکر صورت بگیرد و اگر کسی خلاف این عمل کرد و یا قصد سوء استفاده داشت، مردم به سمت مخالف امربه معروف و نهی از منکر خواهند رفت.
رئیس دادگستری شهرستان بندر ماهشهر در خصوص وضعیت حجاب در شهرستان گفت: حجاب در ماهشهر به دلیل سنتی بودن عقاید خانواده ها خیلی بهتر از دیگر شهرستان ها صورت می گیرد.
وی در خصوص رشوه خواری در بعضی از شرکت ها و ادارت تاکید کرد: کسی که رشوه می گیرد کارش از منکر گذشته است و یک جرم محسوب می شود و من از همین جا اعلام می کنم که با تمام رشوه خواران برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
ممبینی در در پایان اظهار کرد: بعضی از مداحان و سخنرانان چیزهای که منع دین هستند را برای نسل جوان می گویند، این موضوع برای ما بسیار مهم است و دشمنان ما مخصوصاً وهابیت خبیث به دنبال یک اشکال در مذهب تشیع هستند تا آن را برای جهانیان بزرگ جلوه دهند و مذهب شیعه را مورد تمسخر قرار دهند، ما با چنین افرادی برخورد قانونی محکمی خواهیم داشت.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.