قاتل ماهشهری پای چوبه دار بخشیده شد

عصر جنوب: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: با رضایت اولیای دم، قاتل ماهشهری پیش از اجرای حکم و پای چوبه دار از قصاص رهایی یافت.
علیرضا آقاجری اظهار داشت: یک جوان ماهشهری که سال‌ها پیش در یک دیگری مرتکب قتل شده بود امروز پای چوبه دار و پیش از اجرای حکم توسط اولیای دم مورد بخشش قرار گرفت.

وی گفت: در حالی که طناب دار به گردن محکوم انداخته شده بود و قاتل در آستانه قصاص قرار گفته بود، اولیای دم مقتول رضایت دادند در ازای دریافت خون‌بها از قصاص گذشت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: مدت محکومیت این محکوم در زندان سپری شده و نامبرده پس از انجام مراحل قانونی آزادی خود را باز خواهد یافت.

آقاجری در ادامه با اشاره به نقش تأثیرگذار طوایف و عشایر در پایان خوش این پرونده، تصریح کرد: برای جلب رضایت اولیای دم و بخشش محکوم، نقش عشایر و طوایف، سادات و روحانیت بسیار سازنده و مؤثر بود و این پرونده پس از ۱۰ سال به صلح و سازش ختم شد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری مناسب از نقش اثرگذار عشایر در جامعه، گفت: عشایر و طوایف در عرصه‌های مختلف نقش مثبت و سازنده خود را به خوبی ایفا کرده‌ و نشان داده‌اند راهگشای بسیار خوبی برای بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر در پایان تأکید کرد: بدون شک اگر این ظرفیت بسیار بزرگ به خوبی مورد توجه و بهره‌گیری قرار بگیرد بسیاری از مشکلات اجتماعی برطرف خواهد شد.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.