کسی به کارخانه سس خرده گرفت؟ / صمد شخصا تمایل به حضور در ماهشهر داشت

عصر جنوب: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام پیش از سفر به کویت در واکنش به برخی صحبت های مدیرعامل مهرام توضیحاتی را ارائه کرد و در مورد ارتباط نداشتن مجموعه پتروشیمی با چاه های نفت توضیح داد.
بخش هایی از صحبت های هفته ی قبل محمد گنجی مدیرعامل باشگاه مهرام باعث ناراحتی مسئولان باشگاه پتروشیمی شد. هر چند گنجی به طور مستقیم از باشگاه پتروشیمی نام نبرده بود اما مرمزی زاده سرپرست تیم پیش از سفر به کویت برای حضور در تورنمنت باشگاه القادسیه توضیحاتی را در مورد برخی مطالب ارائه داد و تاکید کرد که منظور مدیرعامل مهرام مشخص بوده است.

وی گفت: مدیرعامل مهرام در بخش هایی از صحبت های خود به چاه نفت اشاره کرده بود. نمی دانیم چرا بعد از دو قهرمانی و نتایج خوب پتروشیمی همه به پولدار بودن، چاه نفت و خرج اموال عمومی اشاره می کنند. ما زیر مجموعه شرکت پتروشیمی یکی از صنایع پایین دستی شرکت نفت هستیم که ارتباطی هم با نفت و چاه نفت نداریم.

کسی به کارخانه سس خرده نمی گرفت

مرمزی زاده با تاکید بر اینکه افراد برای صحبت در این مورد بهتر است در مورد ماهیت شرکت پتروشیمی هم تحقیق کنند، ادامه داد: زمانی که تیم مهرام قهرمان باشگاه های آسیا و لیگ ایران می شد کسی آنها را به خاطر اینکه به کارخانه سس و مواد غذایی مربوطند، محکوم نمی کرد. در هر حال بهتر است سر هر کدام از ما در کار خودمان باشد. هر مجموعه ای تخصص خود را دارد و هر کسی از سرمایه خود برای جذب بازیکن استفاده می کند.

سرپرست پتروشیمی اشاره کرد: ما بازیکنان ملی را جذب می کنیم. گناهی نکرده ایم که بازیکنان را به خدمت می گیریم. از طرفی صمد نیکخواه بهرامی هم وقتی با ما قرارداد بسته است، عضو تیم ما محسوب می شود و این درست نیست که در مورد او صحبت شود.

صمد شخصا تمایل به حضور در ماهشهر داشت

مرمزی زاده در پاسخ به اینکه صمد ۹ سال در باشگاه مهرام عضویت داشته و طبیعتا با جدایی وی از مسئولان باشگاه سابق نیز سوال می شود، گفت: این درست است اما وقتی عنوان می شود که صمد تمایلی هم تا لحظه آخر برای پیوستن به پتروشیمی نداشت این تصور به وجود می آید که ما از چه اهرمی برای جذب وی استفاده کرده ایم؟ صمد شخصا تمایل به حضور در ماهشهر داشت و بعد از صحبت هایی قرارداد ما با او به شکل حرفه ای منعقد شد. با این شرایط صحبت کردن در مورد او صحیح نیست.

اشاره به جام حلبی درست نیست

وی اضافه کرد: در بخش دیگری از صحبت های گنجی در مورد وضعیت لیگ برتر اشاره به جام حلبی شده است. به هر حال تعدادی تیم هر سال می آیند و با گذشتن از خانواده خود و با زحمت زیاد در مسابقات لیگ برتر شرکت می کنند. تیم ها به هر نتیجه ای که می رسند از مقام اول تا آخر درست نیست که تلاش آنها را برای موفقیت به تلاش برای یک جام حلبی تشبیه کنیم. درست است که جام قهرمانی یک شی بی ارزش به حساب می آید اما همه در راه یک هدف و کسب افتخار قدم برمی دارند. پشت آن جام افتخار و تلاش عده ای نهفته که فراتر از گرفتن همان یک جام است.

مرمزی زاده اعتقاد دارد: تمام بازیکنان مهرام در طول تابستان به اردوهای ملی رفته بودند و با عنایت تیم ملی اکثر آنها شرایط خوبی دارند. تیم مهرام با این تعداد نفرات، کاملا آماده برای ورود به لیگ برتر است و فکر نمی کنم که امسال هم مشکلی برای این تیم وجود داشته باشد.

آفاق و جمشیدی در کنار هم

در حالی که بحث قرارداد بستن محمد جمشیدی با پتروشیمی مطرح شده و مذاکره با حامد آفاق هم ادامه دارد، سرپرست باشگاه در پاسخ به جذب چهار بازیکن ملی توضیح داد: این مسائل منوط به تصمیم کادرفنی باشگاه است. تمایل فعلی ما بر این است که هر دو بازیکن مورد نظر را جذب کنیم.

 

ماهشهر امروز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.