اتاق فکر بندر ماهشهر تشکیل می‌شود

عصر جنوب: فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی اتاق فکر بندر ماهشهر با حضور اساتید دانشگاه پیام نور و آزاد این شهرستان تشکیل می‌شود.

جلیل زبیدی اظهارکرد: عملکرد نیروی انتظانی شهرستان در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۳ رشد قابل توجه و رضایت بخشی داشته است.

وی به رشد کشفیات و دستگیری در بندرماهشهر اشاره کرد و افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۳ کشفیات مواد مخدر، مشروبات الکلی، تجهیزات ماهواره‌ای، قاچاق کالا و سوخت به میزان ۷۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: در این راستا ۴ نفر از عاملین آتش سوزی مساجد در شهرک طالقانی را با همکاری فرمانداری شهرستان، اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و مردم شهرک طالقانی دستگیر و به مراجعه قضایی معرفی کردیم.

وی بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی اتاق فکری متشکل از فرماندهی نیروی انتظامی و اساتید دانشگاه‌های آزاد و پیام نور شهرستان ماهشهر تشکیل می‌شود.

زبیدی اضافه کرد: دیگر اقدامات ما در نیروی انتظامی ارسال پیامک به یک هزار و ۷۶۰ نفر از شهروندان و توزیع بروشور در سطح شهرستان بود.

وی همچنین از افتتاح قرارگاه محرم با هدف مبارزه با سرقت و ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری شورای تأمین خبر داد و گفت: راه کار‌ها و تدابیر و اقدامات اساسی در جهت برخورد با سارقین و کشف نقاط جرم خیز در این قرارگاه انجام گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر عنوان کرد: برای افزایش امنیت و اشتغال زایی در شهرستان بندر ماهشهر پارکینگ‌های سیار احاث می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ایجاد امنیت عمومی در شهرستان طرح‌های مبارزه با سرقت موتورسیکلت طی ۹ مرحله، ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه‌ها طی ۷ مرحله، مبارزه با سرقت کابل، اقتدار و مانور شهری در کلانتری ۱۴ شهرک طالقانی، کلانتری ۱۱ شهرک مدنی، شهرک چمران و بندر امام طی ۱۰ مرحله انجام شد.

زبیدی به شعار هفته ناجا (پلیس، تلاش جهادی، کار آمدی و اقتدار) اشاره کرد و ابراز داشت: نقش مردم در تامین امنیت مهم شهرستان کلیدی است و شهروندان می‌توانند در هرساعت از شبانه روز، انتقادات، پیشنهادات و تخلفات را به ما گزارش کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.