رییس کمیته امداد بندرماهشهر خبر داد: پرداخت ۲۶ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی به مددجویان کمیته امداد بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: علی روشن گفت: تسهیلات اشتغال مددجویان مناطق روستایی از ابتدای سال جاری تاکنون منجر به ایجاد ۱۰۳ فرصت شغلی در روستاهای بندرماهشهر شده است.

به گزارش عصرجنوب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد بندرماهشهر، علی روشن در خصوص وضعیت اشتغال مددجویان مناطق روستایی اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد، ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان مناطق روستایی است.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر از تحقق بیش از ۲۰۸ درصدی تعهدات اشتغال روستایی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲ فقره وام جمعا به ارزش ۲۶ میلیارد ریال به مددجویان مناطق روستایی اعطا شده است که از این نظر، کمیته امداد بندرماهشهر رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان وام اشتغال روستایی ۵۰۰ میلیون ریال می باشد، افزود: وام های اشتغال روستایی سود ۶ درصد و بازپرداخت ۷ ساله دارند.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدای سال جاری تاکنون منجر به ایجاد ۱۰۳ فرصت شغلی در روستاهای بندرماهشهر شده است، خاطر نشان کرد: اعتبار این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.

لازم به ذکر است در بندرماهشهر ۴۰۲ خانوار روستایی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) وجود دارد.

مطالب پیشنهادی