تصمیمات سلیقه‌ای ستاد کرونا ماهشهر / دستور تعطیلی باشگاه‌های خصوصی برای دومین بار

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: باشگاههای ورزشی خصوصی شهر ماهشهر برای دومین بار و بدون هیچ بخشنامه و مصوبه ای از سوی ستاد مرکزی کرونا و صرفا با نظر شخصی عادل عچرش معاون فرمانداری ماهشهر تعطیل شد.

یکی از مربیان یک باشگاه خصوصی در این‌باره به عصرجنوب گفت: باشگاه‌های خصوصی حداقل ۵ نفر پرسنل دارند و اکنون بیش از ۷۰ درصد باشگاهها استیجاری می باشند.

وی افزود: مدتی پیش باشگاه‌ها پس از ماه‌ها تعطیلی و زیان سنگین به قشر ورزشکار با دستور رئیس جمهور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند و طی این مدت هیچگونه حمایتی از سوی مسئولین از ورزشکاران و باشگاه‌ها صورت نگرفت.

وی با انتقاد از شورای ورزش شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در حالی آقای شریفی رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر نامه تعطیلی مجدد باشگاهها را صادر کرده که ۱۷ شهر قرمز دیگر استان در حال فعالیت می‌باشند و اداره کل ورزش استان نیز از این تعطیلی بی اطلاع است.

وی افزود در بندرامام خمینی، دیگر شهر این شهرستان حتی باشگاههایی که تابع شورای ورزش بندرماهشهر هستند مشغول به فعالیت اند.

این مربی ورزشی در ادامه تاکید کرد: چه‌کسی مسئولیت خسارات وارده به باشگاه‌ها و مربیان را می‌پذیرد که اینگونه سلیقه‌ای و جزیره‌ای و برخلاف دستورات رئیس جمهوز و ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: چگونه استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان اجازه می‌دهند اینگونه با معیشت قشر ورزشکار و باشگاه‌هایی که تمامی پروتکل‌های را رعایت کرده‌اند بازی شود‌ و چرا وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان به این مسائل ورود نمی‌کنند؟

به گزارش عصرجنوب، بر اساس ابلاغ صادر شده از سوی اداره ورزش و جوانان ماهشهر به باشگاه‌ها، بدون هیچ‌گونه پیوست و ضمیمه و یا دلیل، دستور تعطیلی باشگاه‌های خصوصی این شهر صادر شده است.

 

مطالب پیشنهادی