سرهنگ بابایی فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر: آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: .سرهنگ بابایی فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر:.ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت رقیه (س)از آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه درشهرستان خبر داد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نیمه شعبان با موضوع مقابله ایران با کرونا فرمودند ملت ایران در مبارزه با این بیماری خوش درخشیدند و بر یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید کردند.

وی افزود: در هر جایی که مردم حضور داشته، شاهد موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده و این از برکات نظام بوده و یقیناً رزمایش سراسری کمک مومنانه نیز به‌خوبی اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی بندرماهشهر: رزمایش سراسری کمک مومنانه با هدف تبعیت از فرامین رهبری و مواسات، همدلی و کمک به فقرا اجرا می‌شود، تصریح کرد:
سپاه امروز این رزمایش را با توکل به خداوند متعال و توسل به حضرت صاحب الزمان(عج) آغاز و با همکاری و حضور پاسداران و بسیجیان نسبت به جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی برای نیازمندان اقدام می‌کند.

وی : با اعلام اینکه سپاه باتمام توان رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را در سطح شهرستان برگزار می‌کند؛ گفت: امیدواریم با کمک و همدلی همه مردم و مسئولان بتوانیم کمک‌های مردمی خوبی را برای نیازمندان، زنان بی‌سرپرست و افراد بیکارشده در اثر کرونا جمع آوری کنیم

سرهنگ کریم بابایی بیان کرد: از ظرفیت ائمه جمعه، هیئت‌های مذهبی، خیران، دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و هرکسی حاضر به همکاری در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه در استان باشد، استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از همه خیران و کسانی که توانایی مالی داشته؛ برای مشارکت و همکاری در طرح رزمایش کمک مومنانه دعوت می‌شود تا همه با هم کمک‌های مردمی را عادلانه بین نیازمندان واقعی توزیع کنیم.

مطالب پیشنهادی