کاظمی نژاد: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است/ باشگاه نگاه ویژه‌ای به حمایت از ملی‌پوشان دارد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام با بیان این‌که برای کسب عنوان قهرمانی در دور مقدماتی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم، گفت: باشگاه پتروشیمی تمام امکانات لازم را در اختیار ما گذاشته بود و اردوهای تمرینی متعددی را پشت‌سر گذاشتیم.

وحید کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قهرمانی تیم پتروشیمی در مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور و صعود این تیم به عنوان تیم نخست به مرحله پلی‌آف، اظهار کرد: روز یکشنبه (۱۳ بهمن‌ماه) در دیدار پایانی مرحله گروهی، موفق شدیم مقابل تیم دانشگاه آزاد که در واقع رقیب دیرینه پتروشیمی محسوب می‌شود، مقتدرانه و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری برسیم و عنوان قهرمانی مرحله مقدماتی را به دست آوریم. این دیدار از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و واقعا تنیسورهای پتروشیمی جانانه و با تمام قوا کار کردند که در اخر نیز ما با درخشش افشین نوروزی پیروزی قاطعانه‌ای را کسب کردیم.

وی ادامه داد: امسال هشت تیم در مرحله گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پنج شش تیم نیز تقریبا هم سطح بودند و رقابت خیلی نزدیکی با یکدیگر داشتند. با توجه به این‌که تنها چهار تیم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کردند، این مهم، رقابت بین تیم‌ها را زیباتر و حساس‌تر کرده بود.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: در مرحله نیمه‌نهایی نیز باید به مصاف تیم شهرداری کرج برویم که در این دیدار تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با توجه به شناخت خوبی که از حریف داریم، با کسب پیروزی، به فینال برسیم.

وی افزود: باشگاه پتروشیمی بندرامام، یک باشگاه کاملا حرفه‌ای است و با نگاه ویژه‌ای که امین معاوی، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی به تنیس‌روی‌میز و ارتقا آن، در سطح منطقه داشته است، توانسته‌ایم دو بازیکن بومی ماهشهر را جذب تیم کنیم و اتفاق نادر و بهتر نیز این بود که این دو بازیکن بومی در لیگ برتر پس از سال‌ها به میدان رفتند که این مهم برای استان خوزستان و شهرستان بندرماهشهر بسیار ارزشمند است و قطعا اگر این روند ادامه پیدا کند، می‌توانیم شاهد استعدادهای خوب تنیس‌روی‌میز خوزستان و ماهشهر در لیگ برتر کشور باشیم. هدف‌گذاری باشگاه پتروشیمی در این بخش، ارزشمند است و قطعا همراه با نتیجه خواهد بود.

کاظمی‌نژاد در ادامه نیز با بیان این‌ که برای کسب عنوان قهرمانی در دور مقدماتی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم، افزود: باشگاه پتروشیمی تمام امکانات لازم را در اختیار ما گذاشته بود و اردوهای تمرینی متعددی را پشت‌سر گذاشتیم، در مجموع برای رسیدن به این عنوان برنامه خاصی داشتیم و خدا را شکر برنامه‌های‌مان اجرایی شدند. برای موفقیت در پلی‌آف هم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم که برای حضور هر چه بهتر در این مرحله یک اردو در ماهشهر و یک اردو در تهران خواهیم داشت تا با آمادگی لازم در مسابقات حاضر شویم.

وی در پایان عنوان کرد:‌ باشگاه پتروشیمی بندرامام علاوه بر تعامل مناسب با فدراسیون تنیس‌روی‌میز نگاه ویژه‌ای هم به حمایت از ملی‌پوشان کشور دارد که از جمله آن، می‌توان از نقش پررنگ این باشگاه در صعود تنیس‌روی‌میز ایران به لیگ دسته یک جهان و دیگر اتفاقات خوب برای تنیس‌روی‌میز کشور نام برد. ضمن این‌که نقطه عطف همکاری بین باشگاه با ملی‌پوشان ارزشمند تیم‌ملی، ایجاد فضای کاملا حرفه‌ای و مناسب برای رشد و پیشرفت دو چندان بازیکنان است و حتی بارها، نیما و نوشاد عالمیان و افشین نوروزی و دیگر بازیکنان ملی‌پوش در مصاحبه‌های خود از حمایت باشگاه پتروشیمی گفته‌اند، زیرا این بازیکنان با حمایت باشگاه پتروشیمی با خیال راحتی به این رشته پرداخته‌اند و در عرصه‌های بین‌المللی موفقیت‌های خوبی برای کشور عزیزمان ایران کسب کرده‌اند.

مطالب پیشنهادی