برگزاری گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی امیرکبیر/ ثبت بیش از ۶ میلیون نفرساعت بدون آتش سوزی در یک سال گذشته*

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: با حضور مدیرعامل شرکت؛برگزاری گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی امیرکبیر/ ثبت بیش از ۶ میلیون نفرساعت بدون آتش سوزی در یک سال گذشته


آئین گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با تقدیر از ۴۵۰ نفر از کارکنان برتر در رعایت الزامات ایمنی در پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش عصر جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، طی مراسمی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی امیرکبیر از ۴۵۰ نفر از کارکنان برتر در رعایت الزامات ایمنی در این شرکت تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، ۶ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶۱۰ نفر ساعت بدون آتش سوزی در این شرکت اعلام شده این که حاصل تلاش های شبانه روزی صنعت گران متخصص و مجرب در این مجتمع تولیدی است.


در ادامه مراسم با اهدای جوایزی از ۴۵۰ نفر از کارکنان برتر در رعایت و انجام موارد ایمنی در بخش های مختلف شرکت به ویژه واحدهای عملیاتی و بهره برداری از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر به منظور تشویق و ترغیب تمامی کارکنان به رعایت الزامات ایمنی تقدیر شد که همچون گذشته این مجتمع تولیدی بدون هیچ تهدید و حادثه ای بر ریل توسعه خود حرکت کند و به رکورد زنی در تولید و سودآوری خود استمرار بخشد.

به رسم هر ساله بر اساس شاخص های ایمنی از پیش تعیین شده، واحد HD این شرکت به عنوان واحد برتر ایمنی معرفی و موفق به دریافت تندیس HSE شد.

پایان مراسم نیز با قرائت دکلمه ای از سوی یکی از آتش نشانان و توصیه های مدیرعامل این شرکت به تلاش هرچه بیشتر در رعالیت الزامات ایمنی و تبدیل شدن به شرکت برتر در صنعت پتروشیمی همراه بود.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استقرار دارد، تولیدکننده متنوع‌ترین محصولات پلیمری شامل پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌اتیلن سبک و پلی‌اتیلن سبک خطی در سطح کشور است، این مجتمع با ارائه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی را در صنعت پتروشیمی ایران داراست.

مطالب پیشنهادی