به کارگردانی و نویسندگی دانیال سیاحی؛به زودی نمایش “شاپرک خانم” در بندرماهشهر به روی صحنه می رود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نمایش “شاپرک خانم” کاری از گروه تئاتر رها به کارگردانی و نویسندگی دانیال سیاحی در آبان ماه در تالار شهید آوینی بندرماهشهر به روی صحنه می رود.


به گزارش عصرجنوب نمایش “شاپرک خانم” با پرداختن به ترویج ویژگی های شخصیتی افراد در حوزه کودک و نوجوان با بهره گیری از تجارب و اندیشه افراد صاحب سبک در ادبیات نمایشی و روانشناسی کودک و نگاه ویژه به این حوزه برای اجرا در آبان ماه خود را مهیا می کند.

در این اثر هنری؛ غلام عسکری، پریسا قنواتی، نکیسا نظری، غزاله روانبخش، طاهره شفیعی، بیتا عرفان فر، فائزه فیصلی، مهدی زکی پور، امیرمولایی و آوا کاکولکی بازگیر خردسال نقش آفرینی می کنند.

الهام عسکراوی و یحیی باوی نیز دستیاری کارگردان را عهده دار هستند.

طوبی بهرامی به عنوان گریمور، الهه توکلی ترانه سرا؛ مهرناز فرجی و محمد طبابایی نیز به عنوان مدیران صحنه و همچنین مبینا افروزیان به عنوان منشی صحنه و حمیدی روانشناس کودک کارگردان را در این نمایش همراهی می کنند.

لیلا شولی با طراحی لباس؛ آلما اعزازی با طراحی دکور در این نمایش کودک هنرنمایی می کنند.

محمد سلیمانی نیز با ساخت ۲۵ قطعه موسیقی کودک، آهنگسازی این نمایش را بر عهده دارد.

علی نورالدین، علی قنواتی،الهه تفکری و کاملیا زرین آبادای به تبلیغ و معرفی نمایش “شاپرک خانم” خواهند پرداخت‌.

آئین رونمایی از پوستر این نمایش نیز در ۲۸ مهرماه با حضور مسئولین شهری و صنعت، عوامل نمایش؛ اسپانسران و جمعی از هنرمندان در هتل ایرانیان برگزار خواهد شد.

نمایش شاپرک خانم اولین اجرای خود را در ۱۶ آبان ماه در تالار آوینی بندرماهشهر آغاز می کنند و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

گفتی است، گروه تئاتر رها از سال ۸۲ کار هنری خود را آغاز کرد و در این سال ها چندین بار به جشنواره های استانی و کشوری تئاتر راه یافت و موفق به کسب جوایزی در بخش های مختلف نمایش شد.

لازم به ذکر است، کافه رستوران لئون به مدیریت جناب هشوشیان، آموزشگاه زبان سرآمد به مدیریت سرکار خانم پور گچی، مرکز سلامت روان اندیشه نوبه مدیریت سرکار خانم آقایی، عروس سرای زمرد سرکار خانم حیدری، آتلیه عکاسی سوژه به مدیریت سرکار خانم همیشه بهار؛ آموزشگاه هنری سایه روشن به مدیریت سرکار خانم شولی، استودیو نمیرا به مدیریت جناب سید علی ساداتی و خانه بازی آنیا به مدیریت سرکار خانم آزاده اسپانسرهای این کار از گروه تئاتر رها هستند.

مطالب پیشنهادی