پیروزی ماهشهری ها در نبرد مدعیان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی ماهشهر توانست در حساس ترین دیدار هفته، شیمیدر تهران را مغلوب کند.

این هفته از لیگ برتر امروز (پنجشنبه) با چهار مسابقه برگزار شد که در حساس ترین دیدار پتروشیمی میزبان شیمیدر تهران بود و در نبردی نزدیک توانست میهمان خود را شکست دهد و با تحمیل کردن اولین باخت به حریفش همچنان بدون شکست، لیگ را ادامه دهد.
پتروشیمی در شرایطی در وقت اضافه اول ٨٨ بر ٨۵ به پیروزی خانگی رسید که حریف تهرانی اش از یک بازیکن خارجی هم بهره می برد، این بازی در وقت قانونی ٧٧ بر ٧٧ به پایان رسید.
در این مسابقه «آرکان زنگنه» و «محمد جمشیدی» ستاره های میدان بودند اما نتوانستند از شکست شیمیدر جلوگیری کنند، در واقع این دو بازیکن به ترتیب ٢۴ و ٢٢ امتیاز کسب کردند؛ در سوی مقابل «بهتام یخچالی» و «ارسلان کاظمی» جزء بازیکنان خوب پتروشیمی بودند.
در دیگر مسابقه این هفته، نفت آبادان دیگر تیم جنوبی برابر پگاه تهران به میدان رفت و موفق شد در خانه پیروزی را از آن خود کند، نفتی ها با نتیجه ٨٠ بر ٧۶، حریف خود را با شکست بدرقه کردند.
در دیگر دیدارهای این هفته شهرداری گرگان در خانه ٧٧ بر ۶۴ رعد پدافند را برد و ذوب آهن در مشهد آویژه صنعت را ٧١ بر ۵٩ مغلوب کرد.
نتایج هفته پنجم رقابت ها به این شرح است:
پتروشیمی ٨٨ – شیمیدر ٨۵
نفت آبادان ٨٠ – پگاه تهران ٧۶
شهرداری گرگان ٧٧ – رعد دزفول ۶۴
آویژه صنعت ۵٩ – ذوب آهن ٧١

مطالب پیشنهادی