رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر: بحث پسماندهای عفونی مطب‌های بندر ماهشهر باید حل شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: بحث پسماندهای عفونی مطب‌های موجود در شهرستان بندر ماهشهر هنوز رفع نشده است.

محمدامین برزگر ظهر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: بحث سلامت و درمان مردم یکی از مهم‌ترین موضوعات است و در این موضوع هیچ کوتاهی و مماشاتی ناپذیرفتنی است.
وی افزود: تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان ملزم به اجرای مصوبات شورای سلامت هستند و نباید هیچ کوتاهی در این زمینه صورت بگیرد.
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد: بحث پسماندهای عفونی مطب‌های موجود در شهرستان بندر ماهشهر هنوز رفع نشده و هرچه سریع‌تر باید در این رابطه اقدام شود.
زرگر در پایان گفت: شهرستان بندر ماهشهر در بحث سلامت و درمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و تمام دستگاه‌ها و ادارات باید در این زمینه با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا این مشکلات به حداقل برسد.
مراکز درمانی آلوده‌کننده محیط زیست بندر ماهشهر پلمپ می‌شوند
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بندر ماهشهر گفت: مراکز درمانی که اقدام به دفع غیر اصولی پسماندهای عفونی می‌کنند پلمپ خواهند شد.
ایرج سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: بحث فاضلاب، سگ‌های ولگرد و پسماندهای عفونی از معضلات اصلی زیست محیطی این شهرستان است و مکاتبات لازم برای رسیدگی به این موضوعات صورت گرفته و اقداماتی در این رابطه در حال انجام است.
وی افزود: بحث پسماندهای عفونی را با جدیت پیگیری و علیه برخی مراکز درمانی اقامه دعوا کردیم و حکم جلب مدیران برخی از این مراکز صادر شد. اتمام حجت‌های لازم را با مراکز درمانی انجام داده‌ایم و اگر اقدامی در این رابطه صورت نگیرد اقدام به پلمپ این مراکز درمانی خواهیم کرد.
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بندر ماهشهر عنوان کرد: دادستان بندر ماهشهر نیز به خوبی به این موضوع ورود کرده و در نخستین گام اگر درمانگاه شفا بندر ماهشهر اقدام به رفع مشکلات موجود در این بخش نکند به زودی پلمپ خواهد شد.
سلیمانی در پایان گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات و مراکز خدماتی، درمانی و … باید به الزامات زیست‌محیطی توجه کرده و رعایت این الزامات را در دستور کار خود قرار دهند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.