به مناسبت دهه مبارک فجر؛ چهار طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان بندرماهشهرافتتاح شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: چهار طرح بهداشتی و درمانی در بندرماهشهر به صورت ویدئوکنفرانس توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از چهار طرح بهداشتی و درمانی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بهره برداری از این طرح ها در شهرستان بندر ماهشهر با هدف ارتقاء سطح بهداشت و درمان جامعه و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به طیف گسترده تری از جمعیت تحت پوشش شهرستان بندر ماهشهر می باشد.
پرویز میرزایی افزود: آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر ،پایگاه بهداشتی غیر ضمیمه شهرک بعثت شهر چمران از توابع شهرستان بندر ماهشهر ،آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر چمران و خانه بهداشت شهید مدنی از پروژه های مورد بهره برداری امروز شهرستان بندرماهشهر بود.
وی در تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر به مساحت ۴۰ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال ،پایگاه بهداشتی غیر ضمیمه شهرک بعثت شهر چمران به مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد ریال از جمله پروژه های بهداشتی و درمانی امروز بندرماهشهر بود.
میرزایی ادامه داد: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر چمران به مساحت ۴۰ مترمربع با اعتبار بالغ بر ۱۵۷میلیارد ریال، و خانه بهداشت شهید مدنی شهرک مدنی از توابع شهرستان ماهشهر در مساحت ۷۵ متر مربع با اعتبار ۷۶۱ میلیون ریال از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در پایان با بیان اینکه رضایت شهروندان از اولویت های بسیار مهم مجموعه بهداشت و درمان ماهشهر است، اظهار کرد: در این واحدها مراقبت از مادران،کودکان، نوزادان و مادران باردار و واکسیناسیون و سالمندان و همچنین مراقبت های پیش و حین بارداری و پس از بارداری، خطر سنجی بیماریهای قلبی عروقی و همچنین در آزمایشگاهها انجام آزمایشهای روتین بارداری و تشخیص بیماریهای دیابت و سل و کلیه ازمایشات با تعرفه دولتی جهت رفاه حال همشهریان ارائه می شود.
بندر ماهشهر در جنوب استان خوزستان واقع شده و مرکز این شهرستان بندر ماهشهر می باشد.
ماهشهر کنونی شامل دو بخش ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیه صنعتی بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار می‌باشد، که بعد از اهواز وسیع‌ترین شهرستان خوزستان است.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.