بهره‌برداری از ۵ طرح عمرانی درمانی و آموزشی در بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر یک مدرسه، پارک بانوان، اورژانس شهر چمران و ۲ طرح روستایی در بندرماهشهر به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: پروژه تخریب و احداث دبستان ۱۲ کلاسه نواب صفوی به کمک اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در مساحتی به وسعت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید که تاثیر بسزایی در رونق آموزشی این شهر خواهد داشت.
محسن بیرانوند افزود:افتتاح پروژه پارک بانوان شهر چمران با سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از سوی شهرداری شهر چمران به مساحت وسعت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از دیگر پروژه های بهره برداری به مناسبت دهه مبارک فجر بود که ساخت آن به مدت ۱۰ ماه طول کشید.
محسن بیرانوند ادامه داد:ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر چمران نیز با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۶۰ مترمربع توسط شهرداری چمران و تجهیز آن با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون ریال از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر از پروژه های بهره برداری شده امروز این شهرستان بود.
وی گفت: همچنین۵۰۰ متر بهسازی، یک هزار و ۷۰۰ متر پیاده رو سازی و کفپوش، چهارهزار متر مربع آسفالت، ۲۰۰ مترجدول گذاری و … با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای هشچه مکینه، ۶ هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی با یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال و روشنایی به میزان۱۰۰ میلیون ریال در روستای چم سید لطیف بخش مرکزی ماهشهر از دیگر پروژه های بهره برداری شده بود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت روستای مقطوع علیا در مساحتی به میزان ۱۴ هزار مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مدت ۶ ماه از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز شهرستان در بخشداری مرکزی بود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.