دعوای رئیس اداره میراث ماهشهر!/ کی بود کی بود من بودم!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: طی روزهای اخیر اخبار متفاوتی از عزل رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ماهشهر منتشر شد.

این خبر اعتراضات فعالین شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

گاها عکس‌های از جانشین احتمالی وی منتشر می‌شد و گاه دست نوشته هایی در حمایت از خانم عبادی رئیس اداره میراث این شهر بندری

اما تنها نام این زن در میان لیست روئسای رفتنی نبود؛ بلکه ۴ زن رئیس اداره در لیست جابجایی بودند که طی همان روزها در کانال تلگرامی عصر جنوب یادداشت کوتاهی به جهت، کوشیدن در جهت تلاش برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور روحانی و مردم عزیز منتشر شد.

روز گذشته یک منبع آگاه به خبرنگاز جنوب خوزستان عصر جنوب از به جریان افتادن موضوع عزل رئیس اداره سخن به میان آورد که عصر جنوب با انتشار آن خبر کوتاه بازهم حساسیت این موضوع را در میان فعالین برانگیخت.

فورا فرماندار این شهر طی گفتگویی با خورنا رسانه محلی ماهشهر اعلام کرد تا روزی که در این شهر مسئولیت دارد از این بانو حمایت خواهد کرد که انتشار این موضع باعث شد عده ای که فکر عزل بانوان این شهر را در سر داشتند به کوهی بزرگ برخورد کنند!

حال مجدد این رسانه محلی باز هم مطلبی کوتاه و بی محتوی در رابطه با رسانه موثق و مردمی عصرجنوب نوشته که باید به حساب عدم تحلیل دقیق و روزمره نویسی‌شان گذاشت، چرا که تنها یکی از وظایف رسانه‌ها جریان سازی در راستای اهداف کلان مردمی می‌باشد.

عصر جنوب تاکید می‌نماید به جهت حمایت از بانوان و تحقق وعده‌های رییس جمهور پیگیر این موضوعات نه تنها در این شهر، بلکه در هر شهری که اتفاق بیافتد خواهد بود‌.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.