پترو گام اول را محکم برداشت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر یاشگاههای کشوربرابر حریف پایتخت نشین خود به برتری رسید.

تیم پتروشیمی بندرامام روز پنجشنبه در اولین بازی خود در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال در ماهشهر به مصاف تیم مهرام رفت که با نتیجه ۹۲ بر ۷۵ به برتری رسید.
شاگردان مهران شاهین طبع که با اقتدار به مرحله نیمه نهایی رسیده اند در کوارتر اول این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند و پرتاب های آن ها از روی کم دقتی وارد سبد نشد و در نهایت با نتیجه ۱۹ بر ۲۱ این کوارتر را به حریف سرسخت خود واگذار کردند.
در کوارتر دوم این دیدار تیم پتروشیمی بندرامام بهتر از وقت اول ظاهر شد و در کار حمله و دفاع نسبت به حریف خود برتر بود، این کوارتر با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود پتروشیمی به پایان رسید.
کوارتر سوم این بازی در حالی آغاز شد که شاگردان مصطفی هاشمی(تیم مهرام) به دنبال جبران امتیازات عقب افتاده خود بودند که این موضوع باعث جذابیت بازی می شد، اما تجربه بازیکنان ملی پوش پتروشیمی بر حریف چربید و آن ها با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ پیروز میدان شدند.
در کوارتر چهارم این دیدار بازیکنان پتروشیمی گوی سبقت را از حریف تهرانی خود ربودند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ پیروز این کوارتر شدند.
در این دیدار دومنیکه جونز از تیم پتروشیمی و جاب پولز از تیم مهرام به ترتیب با کسب ۳۰ و ۳۳ امتیاز بیشترین امتیاز را در تیم خود کسب کردند.
دومین دیدار بین دو تیم پتروشیمی و مهرام در مرحله نیمه نهایی ساعت ۱۷ روز جمعه در ماهشهر برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.