یادداشت شهروند بندر امام خمینی از فعالیتهای دکتر قمر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: یادداشت شهروند بندر امام خمینی از فعالیتهای دکتر قمر ( فرماندار سابق شهرستان) در بندر امام خمینی (ره)

– مصوبه ۱۳۹۲ در شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، احداث و تجهیز و تکمیل اورژانس و درمانگاه راه زینب (س) با حضوردکتر قمر و نماینده سابق مجلس ( حاج حبیب آقاجری )

– در اواخر سال ۱۳۹۲ دکتر قمر به خیر و نیکوکاری بنام مهندس مطهری که ۳۸ درصد سهامدار پتروشیمی امیرکبیر و عضو هیات مدیره شرکت نوید زرشیمی رجوع می کند که برای بندر امام خمینی بیمارستان ۶۴ تخته خوابی احداث کند . اگر دکتر قمر نبود امروز هیچ مسئول و شخصی نمی توانست در بندر امام خمینی ، انتهای کوی اباذر کلنگ احداث بیمارستان به زمین بزند و یا بگوید بیمارستانی احداث میشود .

– در سال ۱۳۹۳ با پیگیری های دکتر قمر یک کرسی در شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به بندر امام خمینی اختصاص یافت که بخشدار وقت جناب مهندس رفیعی به جلسات شورای راهبردی اولین مسئول بندر امام برای اولین بار در این جلسات حضور یافت . بدستور دکتر قمر بخشدار بندر امام عضو رسمی شورای راهبردی شهرستان میشود تا با عدالت و اطمینان بیشتر سهم بندر امام از شورای راهبردی حفظ شود .

– در دوران خدمت دکتر قمر از صنایع احداث خوابگاه ورزشی ، سالن رزمی و تکمیل و توسعه بیمارستان راه زینب و احداث یک پارک انجام گرفته و در سال جاری تکمیل و توسعه باشگاه فرهنگیان احداث سالن ورزشی و دارالقرآن و و احداث vip استادیوم بندر امام در حال انجام می باشد .

– با پیگیری عالیترین مقام دولت در منطقه ( دکتر قمر ) راه اندازی رستوران کارکنان پتروشیمی همانند ماهشهر در بندر امام خمینی افتتاح گردید .

– با پیگیری دکتر قمر در شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، ساخت دو مدرسه مارون و لاله در بندر امام خمینی ، مکان آنها تعیین و جهت احداث آماده می باشد .

– با پیگیری دکتر قمر با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ( مهندس دریس ) صحبتهایی پیرامون شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی بندر برای بندر امام خمینی تشکیل شود که انشالله مسئولین بعدی بتوانند این طرح دکتر قمر را ادامه دهند که شرکتهای اداره بندر همانند پتروشیمی شورای راهبردی داشته باشند .

– از سال ۱۳۹۲ تاکنون در فضای مجازی اکثریت رسانه ها و فعالین اجتماعی بی پروا مسئولین ادارات منطقه مورد نقد قرار می دانند که تاکنون بی سابقه در تاریخ منطقه بود و نگاه عالیترین مقام دولت در منطقه ( دکتر قمر ) اعتقاد به اصول آزادی بیان و حقوق شهروندی بود . ایشان هم در همه گروهها حضور داشت . این لطف دولت و دکتر قمر بود که امروز فضای مجازی باز نگه داشته شد که خیلی ها حتی قبل و یا بعد از موعد انتخابات مجلس ، شورا تبلیغات در فضای مجازی داشتند .

– استاندار خوزستان ( دکتر شریعتی ) یا هر مسئولی که مدعی سیاست دولت است ، بجای اینکه تابع نظر اشخاص خاصی نباشند و در مناطق استراتژیکی مثل این منطقه ، گزینه هایی مثل دکتر قمر از دست ندهند و سیاست درست عمل کنند نه اینکه اشتباه کنند و بنام دولت هم تمامش کنند !!!
تنها فرمانداری که در تاریخ این منطقه نگاه اش عادلانه و فردی مقتدر ، نترس و با مرام و جرات بود که برای مردم خدمت می کرد دکتر قمر بود . متاسفانه سیاست غلط و نظر برخی اشخاص این خدمت را از مردم این منطقه محروم کرد . امید است در چینش گزینه هایی در مناطق مهم و استراتژیک استان از شخصیت بسیار شریف و محترم و با جراتی مثل دکتر قمر استفاده کنند که مردم خوزستان دلگرم به دولت باشند و هوای دولت داشته باشند .
احمد راشدی ، شهروند بندر امام خمینی ، دیماه ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.