اولین شکست پتروشیمی بندرامام به کمک عوامل غیرطبیعی رقم خورد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال کشور دست خوش اتفاقات نا عادلانه ای قرار گرفت تا تیم پتروشیمی بندرامام اولین شکست خود را تجربه کند.

‎از مهم ترین مسابقات  هفته آخر لیگ برتر بسکتبال کشور بازی تیم صدر جدولی پتروشیمی بندرامام و تیم رده چهارمی مهرام تهران در بندرماهشهر با اتفاقات غیر منصفانه ای به پایان رسید.

تیم صدر نشین پتروشیمی بندرامام که در این فصل از رقابت های بسکتبال کشور شکستی را تجربه نکرده بود مقابل مهرامی قرار گرفت که با اختلاف زیاد از صدر جدول در رده چهارم قرار داشت و در دور رفت از مسابقات شکست سنگینی را از شاگردان مهران شاهین طبع سرمربی پتروشیمی بندرامام متحمل شده بود.

‎این بازی با شرایطی آغاز شد که نبض بازی در اختیار شاگردان شاهین طبع قرار داشت و کوارتر اول بازی را با اختلاف ۱۰ امتیازی از حریف خود به پایان رساندند.

‎در ادامه پتروشیمی بندرامام اختلاف را با حریف خود حفظ کرد و نیمه اول بازی را به سود خود خاتمه داد تا کار بیش از پیش برای مصطفی هاشمی سرمربی مهرام و شاگردانش دشوار شود.

‎بازی در کوارتر های بعدی شرایط طبیعی خود را سپری می کرد تا در دقایق پایانی مصطفی هاشمی با هجمه ای که به داوران وارد کرد ، فضا و جو بازی را به تشنج کشید تا بتواند شرایط را به سود خود تغییر دهد.

‎داوران بازی نه تنها سرمربی وتیم مهرام را بخاطر اختلال در بازی جریمه نکردند بلکه بعد از تشنج های مصطفی هاشمی بازی را از روال طبیعی و عادلانه خود خارج نمودند و با سوت های یک طرفه چندین بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام را به بهانه خطای فنی ۵ خطا و از ادامه بازی محروم نمودند و همچنین بسیاری از خطا ها و تخلفات آشکار بازیکنان و سرمربی مهرام را نادیده گرفتند و با گرفتن بیش از ۴۰ ضربه پنالتی به سود تیم مهرام شبهه های بسیاری را در قضاوت خود وارد کردند.

‎گفتنی است  حتی با این شکست تیم پتروشیمی بندرامام نمایش مقتدرانه ای در دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور از خود به نمایش گذاشت و با قهرمانی در دوره مقدماتی مسابقات با قدرت به استقبال دور پلی اف مسابقات رفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.