صحبت‌های فرماندار ماهشهر در خصوص تجمعات این شهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار ماهشهر گفت: هرگونه تجمعی نیاز به مجوز قانونی دارد البته ما به عنوان فرماندار به اعتراضات صنفی نگاه مثبتی داریم و درصورت تقاضا به آن‌ها مجوز هم می‌دهیم.

محسن بیرانوند سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم حق دارند مطالباتشان را آزادانه دنبال کنند اما پیگیری این مطالبات باید در چهارچوب قانون و مقررات جاری در کشور صورت گیرد.
وی افزود: اعتراضاتی که مردم در شهرهای مختلف داشته‌اند عمده آن‌ها مطالبات به حقی مانند رفع گرانی، بهبود وضعیت معیشت، ایجاد اشتغال و غیره بود که در شهرستان ماهشهر نیز این مطالبات مطرح شد و ما هم معتقدیم که این مشکلات باید برطرف و از سوی مسئولان رسیدگی شود.
وی سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری را بر مسوولان حجت دانست و گفت: رییس جمهوری نیز مطالبات مردم را به حق دانست و آن‌ها را تایید کرد اما ما با اعتراضهای خارج از چهارچوبهای معمول و آشوب و تخریب مخالفیم و آنها را به رسمیت نمی شناسیم.
فرماندار ماهشهر بیان کرد: خوشبختانه مردم خوزستان به رغم این که از طوایف مختلفی هستند اما با وحدت و همبستگی در کنار هم زندگی می کنند و ما نیز با تمام قوا مطالبات مردم را پیگیری می کنیم.
فرماندار ماهشهر بیان کرد: گاهی برخی با هنجارشکنی و ساختار شکنی دست به کارهای ناشایستی میزنند و از دایره مطالبات مردمی خارج می شوند، آنها حتی از مردم در جهت تحقق اهداف مغرضانه خود سوء استفاده می‌کنند و در پوشش گروههای مردمی تلاش می کنند به صورتی سازمان دهی شده توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی را اجرا کنند که قطعا شناخته می شوند و از جانب خود مردم پاسخ آنها داده می شود.
وی تاکید کرد: در ماهشهر نیز تجمعاتی در شهر برگزار شد ولی عده معدودی آشوب گر قصد داشتند با استفاده از حضور مردم ،به تخریب اموال عمومی و خسارت زدن به برخی اماکن اقدام کنند که ناکام ماندند.
بیرانوند تاکید کرد: خوشبختانه امروز و امشب فضای خوب و آرامی بر ماهشهر حاکم بود و زندگی عادی در این شهر در جریان است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.