کارگر فوت شده پتروشیمی فارابی به دیابت مبتلا نبود/ علت دقیق فوت مرحوم ویسی در دست بررسی است

روابط عمومی شرکت پتروشیمی فارابی با ارسال جوابیه ای به خبر فارس واکنش نشان داد.

در پی انتشار خبر مرگ مشکوک کارگر پتروشیمی فارابی در این خبرگزاری روابط عمومی این شرکت جوابیه ای به دفتر خبرگزاری فارس در ماهشهر ارسال کرد.

در این جوابیه آمده است: در ساعت پایانی نوبتکار شب در روز شنبه ۳۱ تیرماه یکی از همکاران شریف و زحمتکش به نام آقای ابراهیم ویسی در حین انجام وظیفه به داخل جوی کم عرض و کم عمق آب های سطحی و شستشوی واحد DOP و برج خنک کننده که حاوی آب دور ریز و بخار کندانس بوده است سقوط می کند.

مرحوم ویسی بر اثر این حادثه از ناحیه مچ و هر دو ساق پا دچار سوختگی حدود ۶ درصدی درجه دو و سه می شود. لازم به ذکر است واحد DOP از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ تیرماه از سرویس خارج بوده است.

در ادامه این جوابیه آمده: پس از انجام کمک های اولیه توسط همکاران در مجتمع، بلافاصله نامبرده بوسیله آمبولانس به نزدیک ترین مرکز درمانی منطقه (پتروشیمی رازی) منتقل و پس از ویزیت و پانسمان، توصیه می شود روزانه پانسمان تعویض و دقایقی بعد از درمانگاه پتروشیمی رازی مرخص و به درخواست خود با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری استیجاری شرکت به منزل خود در شهرستان بهبهان عزیمت می کند.

در پیگیری های بعدی در شهرستان بهبهان با توصیه پزشک متخصص، نامبرده در تاریخ یکم مردادماه برای ادامه درمان به بیمارستان تخصصی آیت الله طالقانی اهواز مراجعه و در آنجا بستری می شود که در تاریخ ۵ مردادماه از بیمارستان آیت الله طالقانی ترخیص و در تاریخ ۹ مردادماه برای ادامه درمان مجدداً به بیمارستان مراجعه کرده که در تاریخ ۱۰ مرداد مورد عمل جراحی قرار می گیرد و به وی اعلام می شود آخرین مرحله از مراحل درمانی، عمل ترمیم (جراحی پلاستیک) باید در هفته سوم مرداد انجام شود.

مطابق گزارش خلاصه پرونده پزشکی، متاسفانه مرحوم ویسی در تاریخ ۱۴ مردادماه به صورت غیرمنتظره و به علت نامعلوم دچار ایست قلبی می شود و به رحمت ایزدی می پیوندد و خانواده بزرگ فارابی دچار تألم شدید و داغ دار می شود.

ضمناً برخلاف آنچه که به نقل از همکاران و دوستان مرحوم در خبرگزاری وزین فارس منتشر شده بود، نامبرده هرگز به بیماری دیابت مبتلا نبود.

در بخش پایانی این جوابیه آمده است: پیکر آن مرحوم بنا بر خواست خانواده و پزشکان بیمارستان به پزشکی قانونی انتقال و پس از نمونه برداری برای تشخیص علت مرگ به منظور انجام خاکسپاری به شهرستان بهبهان منتقل شده است که از سوی پتروشیمی فارابی در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مردادماه در محل مجتمع و شهرستان بهبهان مراسم بزرگداشت مرحوم برگزار شد.

برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و همکاران صبر و شکیبایی از درگاه ایزد منان مسئلت می کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.