شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد

عصرجنوب- asrejonoob.ir:صبح امروز جلسه شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور نماینده ی مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ماهشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، در این جلسه، علی گلمرادی نماینده مردم شهرستان های ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت تدوین طرح توسعه شهرستان و لزوم هدایت کمک ها به کارهای زیربنایی و خارج از اموری که در حیطه وظایف سازمان های دولتی متولی بخش های مختلف می باشد تأکید نمود: این امر می تواند ضمن پویاتر نمودن بخش های مختلف در راستای انجام وظایف ذاتی کمک های صنعت را به سمت تسریع در تحقق چشم انداز تدوین شده سوق دهد.

در ادامه جلسه که با تأکید مدیران شرکت ها بر ضرورت تخصیص اعتبار بر فعالیت های زیرساختی و زیربنایی همراه بود مقرر شد پروژه های پیشنهادی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

در پایان این جلسه که عالی ترین جلسه هماهنگی شرکت های پتروشیمی منطقه است، مدیران عامل همراه با نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار، یک مرکز تخصصی ورزشی و درمانی را در شهرک بعثت افتتاح کردند.

مراسم افتتاح مرکز تخصصی ورزشی و درمانی پیشگامان راه تندرستی به دعوت شرکت عملیات غیر صنعتی صورت گرفت، این مرکز توسط داریوش اصغرزاده، خبرنگار پیشکسوت ماهشهر و در حضور مسئولین عالی رتبه منطقه افتتاح شد.

مرکز تخصصی ورزشی و درمانی پیشگامان راه تندرستی با برخورداری از تیم حرفه ای شامل متخصصین، کارشناسان تغذیه و حرکت درمانی، فیزیولوژیست با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.