فرماندار بندر ماهشهر: ۴۶۵ نفر داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان بندر ماهشهر شدند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: کار ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۴ به پایان رسید و در مجموع در شهرستان بندر ماهشهر ۴۶۵ نفر اقدام به ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۵ نفر در شهر بندر ماهشهر، ۷۴ نفر در شهر بندر امام، ۴۷ نفر در شهر چمران و ۲۲۹ نفر در روستاهای بخش مرکزی داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شده‌اند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: از این تعداد ۴۳۹ نفر مرد و ۲۶ نفر زن هستند و از مجموع ۲۶ زن نیز پنج نفر از روستاهای بخش مرکزی کاندیدا شده‌اند که این موضوع در این شهرستان سابقه قبلی نداشته است.

قمر به تحصیلات ثبت‌نام کنندگان اشاره کرد و گفت: ۲۰۸ نفر از ثبت‌نام کنندگان دارای مدرک تا دیپلم هستند، ۱۰ نفر دارای مدرک کاردانی، ۱۹۰ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۵۴ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، یک نفر دارای مدرک دکترا و دو نفر نیز دارای تحصیلات حوزی هستند.

وی یادآور شد: ۵۷ نفر از ثبت‌نام کنندگان رده سنی زیر ۳۰ سال، ۲۲۵ نفر بین ۳۰ تا ۴۰ سال، ۱۳۰ نفر بین ۴۱ تا ۵۰ سال، ۴۱ نفر بین ۵۱ تا ۶۰ سال و ۱۲ نفر نیز بالای ۶۰ سال هستند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان خانم در بندر ماهشهر ۱۱ نفر و سهم بندر امام، چمران و روستاهای بخش مرکزی نیز از مجموع ثبت‌نام کنندگان خانم هرکدام ۵ نفر است.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.