اجرای “نارنج و ترنج” عمو کاظم و گروه “رها” در بندرماهشهر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: گروه فرهنگی هنری رها به کارگردانی کاظم وفادار شوشتری که به تازگی فیلمش جایزه اول مستند داستانی را کسب کرده، اینبار با جیبی پر از خنده و با طعم نارنج و ترنج برای بچه های ماهشهری آمده است.

نمایشی فانتزی که نه تنها مورد استقبال بچه ها قرار گرفته، بلکه بزرگترها را هم خواهان تماشای  خودکرده است؛ نمایشی که در آن عروسک ها هم میخندند، هم گریه میکنند و هم درس های بزرگ کودکانه میدهند.

همراهی بچه ها در خواندن سرود، در فکر فرورفتن هایشان و قهقهه آن ها  نشان از توجه و برقراری ارتباط کودکانه با این نمایش طنز موزیکال می داد.

عمو کاظم ۷۴ ساله تئاتر ماهشهر میگوید آرامش من در خنده ی بچه  ها خلاصه میشود و در نظرم اینطور با خدای خودم هم بده و بستان می کنم.

او ادامه میدهد و میگوید کار اصلی من سینما است ولی به دلیل کمبود امکانات فیلمسازی درماهشهر به تئاتر و آموزش آن روی آوردم و خداراشکر مردم آگاه شده اند که باید از هنر شهر خود حمایت کنند که این برای ما بسیار امیدوارکننده است.

نمایش نارنج و ترنج  برگزیده جشنواره نمایش کودک کشور است که  توسط امید نیاز به رشته تحریر درآمده و  در کشورهای آلمان، هند، تاجیکستان و آستارای جمهوری اذربایجان  با گروه های دیگر به روی صحنه رفته ،این بار اما با نقش آفرینی اسما بحرکانی،الهه ثامری وشایان حیاتی هنرمندان ماهشهری میزبان بچه ها در تالارشهید آوینی است.

حالا  بعداز دوماه تمرین مداوم، این گروه  تا کنون بیش از ۳۰ اجرا داشته اند که  همه مورد استقبال خوبی قرار گرفته و تا دو هفته دیگر  ادامه دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.