امام جمعه ماهشهر: چه کسی جوابگوی خفه شدن کودک ۱٫۵ ساله است؟ آبفا و یا شهرداری؟/ چرا کارهای بدون اولویت انجام میدهیم؟

عصر جنوب – asrejonoob.ir: حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حادثه تلخ چند روز گذشته در بندرماهشهر و خفه شدن یک کودک ۱/۵ ساله در جوی آب اظهار کرد: با وضعیت کنونی شهر هر روز دیگری می توانیم منتظر همچین اتفاقی باشیم چراکه در خیلی از محله ها جوی های روباز، پر از لجن و با عمق زیاد در کنار خانه های مردم وجود دارد.
وی افزود: چه کسی می تواند تضمین کند همچین حادثه ای فردا تکرار نشود؟ وظیفه کدام نهاد است این موضوع را پیگیری کند شهرداری یا آبفا؟
حجت الاسلام غبیشاوی گفت: مسئولین بنشینند یک جلسه فوری تشکیل بدهند؛ من به نمایندگی از مردم عزیز از فرماندار می خواهم از این دو اداره و هر اداره دیگری که می تواند در این موضوع دخیل باشد دعوت کند و چاره ای بیندیشند.
امام جمعه ماهشهر با انتقاد از عملکرد نامناسب برخی نهادهای شهرستان تصریح کرد: ما داریم کارهای پرهزینه و با اولویت های خیلی پایینی انجام می دهیم و پول خرج می کنیم ولی اینجایی که جان مردم و کودکان در خطر است احساس وظیفه نمی کنند و من تعجب می کنم که در این چند روزه هیچ جلسه ای برای این موضوع تشکیل نداده اند.
وی ادامه داد: پدر این کودک پیش من آمده و می گوید می ترسم کودک دیگرم هم به جوی آب بیفتد و حالت اضطراب برایمان ایجاد شده است و نمی توانیم به زندگی عادیمان ادامه بدهیم
حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: آیا مسئولی نباید جوابگوی این موضوع باشد؟ تقاضا داریم کمیسیونی تشکیل بشود و فورا جلسه ای بگذارند و نقاط خطرناک شهر شناسایی شود.
امام جمعه بندرماهشهر همچنین با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: کار در نیروی انتظامی به دلیل گسترده بودن حوزه وظایف سخت است به همین جهت از تمام تلاشگران در این زمینه تشکر و قدردانی می کنیم.
وی ادامه داد: در کنار نیروی انتظامی ظرفیت بزرگی بنام بسیج داریم که می تواند در تامین امنیت به کمک نیروی انتظامی بیاید.
حجت الاسلام غبیشاوی گفت: پایگاه های بسیج این توانایی را دارند که با گشت های امنیتی در محله ها به کمک نیروی انتظامی بیاید.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.