رئیس هیات فوتبال: همایش اولین ها در بندر ماهشهر برگزار می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: منوچهر حیاتی رئیس هیات فوتبال بندرماهشهر از برگزاری همایش اولین ها در این شهرستان خبر داد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب اظهار داشت: پس از راه اندازی کانون پیشکسوتان و تدوین اساسنامه جامع، و ثبت در وزارت کشور که در آن از مواردی همچون؛ خدمات درمانی، وام و سفرهای زیارتی و … دیده شده است به سمت برگزاری همایش هایی در این خصوص رفتیم که در سال ۹۱ نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

وی افزود: در این راستا احساس کردیم می بایست نیازمندی های پیشکسوتان بیش از پیش تعریف شود و ما اکنون بهترین زمان زمین ها را برای این سرمایه های ورزشی در نظر گرفتیم.

حیاتی عنوان کرد: در روز جمعه  دوم مهرماه به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان به نام اولین ها که متولیان فوتبال ماهشهر را شامل می شود برگزار خواهیم کرد.

ایشان در خصوص انتخاب اولین های فوتبال ماهشهر گفت: از سال گذشته با جمع آوری اطلاعات این پیشکسوتان و کسانی که پیش از انقلاب فوتبال را به این شهر آوردند مصاحبه هایی انجام و به تصویر کشیده شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرماهشهر افزود: در این بین آقای کریمی که چندی پیش از میان ما رفت، بنا به دلایلی تمایل نداشت در این مستند حضور داشته باشد و ما هم به خواسته ایشاناحترام گذاشتیم.

وی ادامه داد: همچنین از شهرک طالقانی مرحوم رحیم عساکره بانی تیم دارایی و تیمداری در این منطقه متاسفانه  در قید حیات نیست و برادر ایشان هم تمایلی برای شرکت در این مستند  نداشت.

حیاتی خاطرنشان کرد: این همایش اولین های فوتبال ماهشهر را شامل می شود و از ۹ پیشکسوت در مستند تهیه شده یاد می شود.

وی اظهار امیدواری کرد در این راستا همایش های بیشتری در آینده برگزار شود و گفت: تجلیل از مقام آوران تاریخ ماهشهر را در آینده برگزار خواهیم کرد و از همه مال آورات تاریخ شهرستان از گذشته تا کنون تجلیل خواهد شد.

منوچهر حیاتی در پایان؛ ساپورت تیم های فوتبال را در وهله اول و پشتیبانی از باشگاه داران و تکریم پیشکسوتان را از جمله اهداف هیات فوتبال شهرستان بندرماهشهر عنوان کرد.

به گزارش عصر جنوب؛ این همایش ساعت ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ در سالن میلادنور ۲۱۸ دستگاه ماهشهر برگزار می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.