برپایی نمایشگاه‌های پاییزه در بندر ماهشهر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر از برپایی دو نمایشگاه پاییزه در بندر ماهشهر خبر داد و گفت: کنترل و نظارت جدی بر بازار ویژه ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها آغاز شده است.

حسین عیسی‌زاده دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان ماهشهری و به‌ منظور کنترل و تنظیم بازار با همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اداره تعزیرات و اتحادیه مجمع امور صنفی شهرستان بندر ماهشهر علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های نوشت‌افزار، نظارت جدی و بسیار خوبی بر بازار آغاز شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر ماهشهر اضافه کرد: یکی از اقدامات قابل توجه در این زمینه عرضه نوشت‌افزار اسلامی با کمک بخش خصوصی به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و سرزمینمان و همچنین مقابله با تهاجم فرهنگی غرب بوده که مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسؤولان محلی و امام جمعه شهرستان در مدرسه شهید دریانورد ماهشهر برگزار شد.

عیسی‌زاده دریس ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان نظیر کیف و کفش، البسه، لوازم‌التحریر و مواد و اقلام مورد نیاز شهروندان تا پنجم مهر ماه ارائه می‌شود و همچنین با نظارت این اداره فروشگاه‌های نوشت‌افزار در سطح شهرستان نیز محصولات خود را با ۱۰ درصد تخفیف در قالب فروش فوق‌العاده عرضه می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با تلفن گویای ۱۲۴ شکایات خود را به این اداره منتقل کنند گفت: این نمایشگاه‌ها در دو منطقه ماهشهر و ناحیه صنعتی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب آماده استقبال و ارائه خدمات به شهروندان بندر ماهشهر است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.