شهرداری بندرماهشهر با همکاری رئال مادرید، مدرسه فوتبال میسازد

نشست مقدماتی نماینده باشگاه رئال مادرید با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با هدف ایجاد مدرسه فوتبال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر ماهشهر پیش از ظهر پنجشنبه با حضور انریکو سانچز گونزالز مدیر آسیا میانه و آفریقای باشگاه رئال مادرید ، شهردار شهر بندر ماهشهر ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر ، جلسه ای با هدف ایجاد مدرسه فوتبال رئال مادرید در بندر ماهشهر بر گزار گردید.

در ابتدای این جلسه مهندس کمایی شهردار بندر ماهشهر ضمن عرض خیر مقدم به اینیگو،این جلسه را نتیجه تلاش های چند ماهه ای دانست که طرفین دنبال کرده اند و هدف آن ترویج ورزش میان کودکان و نوجوانان است.ایشان بر پرورش عادت ها و روش های زندگی سالم تاکید کردند تا جایگزینی به جایی موقعیت های خطرناک برای جوانان باشد.

سپس انریکو سانچز گونزالز ضمن تشکر از استقبال گرم مسئولین استانی ، شهرستانی، حضور در بندر ماهشهر را افتخاری برای خود دانست که موجب همکاری های ایران و اسپانیا و بندر ماهشهر و مادرید خواهد شد.

ایشان ابراز امیدواری کردند بتوانیم در آینده نزدیک و پس از انعقاد این قرارداد، شاهد حضور پرز رییس باشگاه رئال مادرید در بندر ماهشهر باشیم.

در این جلسه مهندس نظارات رییس شورای اسلامی شهر وسایر اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر نیز ضمن خوش آمدگویی به نماینده باشگاه رئال مادرید ، سوالاتی را در خصوص کیفیت این قرارداد و برخی ابهامات مطرح نمودند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.