باید زیرساختهای گردشگری جزیره قمر ایجاد شود/ توسعه جزیره قمر یک سرمایه عظیم میطلبد

نعمت الله قنواتی گفت: مخالف تیم داری شهرداری بندرماهشهر در رشته فوتبال و تبدیل شدن جزیره قمر به یک مکان توریستی- سیاحتی نیستم.

به گزارش خورنا از جلگه؛ رئیس شورای شهر بندرماهشهر گفت: موضوعی در خصوص منطقه گردشگری قمر در شورای اسلامی شهر بندرماهشهر مطرح نشده است.
وی افزود: طی ماه های اخیر یک سری آلاچیق ها در منطقه قمر احداث شد و اولین شخصی که با مجموعه دوستان در آنجا حضور یافت بنده بودم که در آن زمان آلاچیق های مذکور جانمایی شد.
وی ادامه داد: باید زیر ساخت های منطقه گردشگری قمر ایجاد شود و می بایست از پول های مردم صیانت شود و نباید بدون برنامه ریزی آنها را هدر دهیم و اگر ریالی در این راستا خرج می شود باید برای رفاه حال مردم باشد.
رئیس شورای شهر بندرماهشهر ضمن تکذیب مخالفت وی با پروژه گردشگری قمر تاکید کرد: هیچ مخالفتی با تبدیل این منطقه به یک محل توریستی و سیاحتی ندارم اما می بایست با برنامه ریزی های مدون و اصولی این امور پیگیری شود و شرایطی فراهم شود که مردم شریف ما بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: جزیره قمر یک سرمایه عظیم می طلبد و اگر دولت در این زمینه همکاری نکند و برخی از زیر ساخت های آن را آماده نکند شهرداری به تنهایی نمی تواند این منطقه را تبدیل به یک مکان گردشگری در خور و شان مردم شریف نماید.
قنواتی در خصوص تیم داری شهرداری بندرماهشهر نیز ضمن تکذیب خبر مخالفت وی با این موضوع بیان داشت: بنیانگذار تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر کمسیون فرهنگی دوره سوم شورای اسلامی بوده است و اگر مخالفتی با تیم داری داشتیم تاکنون راه اندازی نمی شد.
وی اظهار کرد: درآمد های شهرداری متعلق به مردم است و ما به عنوان نمایندگان مردم باید نسبت به این موضوع نظارت ویژه ای داشته باشیم.
رئیس شورای شهر بندرماهشهر در ادامه ضمن حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر افزود: ما در شهر بندرماهشهر رشته هایی همچون بسکتبال ، والیبال ، کشتی ، تنیس و … داریم و ما نماینده یک رشته خاص ورزشی نیستیم و شهرداری باید در این زمینه تمام خلاء های موجود در رشته های دیگر را پر کند.
وی ادامه داد: وظیفه شهرداری آماده کردن زیر ساخت های ورزشی و توسعه ورزش همگانی است.و شهرداری ها مجموعا در تیم های حرفه ای موفق عمل نکرده اند و اگر مباحثی در سال های اخیر بوده است در خصوص نوع هزینه کرد است.
قنواتی متذکر شد: اگر عده ای طرفدار فلان تیم هستند و می خواهند به خاطر منافعشان شعار دهند به ما مربوط نیست و ما در جایگاه خود باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.
رئیس شورای شهر بندرماهشهر در پایان گفت: خبرنگاران باید واقعیت را منعکس کنند چرا که اصحاب رسانه و قلم رابط بین مردم و مسئولین هستند و انتظار می رود خبرنگاران اخلاق حرفه ای را در کارهای خود پیشه کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.