مسابقات نجات غریق جشنواره پاسداشت مقام آتش نشانان برگزار شد/ اسماعیل طرفی: باید ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر از سری مسابقات جشنواره ورزشی پاسداشت مقام آتش نشانان؛ به  میزبانی کمیته نهادها و سازمانهای هیات ورزشهای همگانی شهرستان بندرماهشهر و با همکاری هیات نجات غریق این شهرستان، مسابقه نجات غریق پسران زیر۱۷ سال با حضور  بیش از ۷۰ شناگر در استخر سپاه(شهدای خلیج فارس) بندرماهشهر ۲۹ مردادماه  برگزار گردید.

 

ge1l_اسماعیل_طرفی-مسابقات_نجات_غریق
اسماعیل طرفی در اختتامیه این مسابقه گفت: باید تلاش کنیم ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شوند و در این راستا تمام سعی خود را به کار ببریم.
وی عنوان کرد: تلاش های مضاعف و مدیریت جهادی به وجود آمده در حوزه همگانی کردن ورزش که ارتباط مستقیم با نشاط شهروندان دارد، مثال زدنی است و پیش بینی می شود در دو جشنواره سید نوید حجازی و پاسداشت مقام آتش نشانان بیش از ۲۵۰۰ ورزشکار شرکت کنند.
رئیس کمیته نهادها و سازمانها در ادامه افزود : همگانی کردن ورزش را باید وظیفه خود بدانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
زورآزمایی رئیس هیات نجات غریق شهرستان نیز از برگزاری مسابقه یادواره مرحوم نوید حجازی در شهریور ماه خبر داد و گفت: مسابقات استانی را هم در پیش داریم که انتظار می رود نتایج خوبی برای ورزش شهرستان رقم بخورد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر، جشنواره ورزشی جام پاسداشت مقام آتش نشانان قهرمان پس از استقبال از سوی ورزشکاران، به ۷ رشته ورزشی و دو بخش آقایان و بانوان افزایش یافت و تا نیمه اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت

در پایان با حضور اسماعیل طرفی مشاور فرماندار و رئیس کمیته نهادها و سازمانها ،رضا سیستان رئیس هیات شطرنج و دبیر کمیته نهادهاو سازمانها،غلامرضا زورآزمایی رئیس هیات نجات غریق و غواصی ،علی عموری سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایزی به رسم یابود اهدا شد.                                                                                              مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات:

مقام اول

محمد ظهری ،دانیال مرادی،پرهان رفیعی ،سینا اصغری،امید قنواتی،امیر رضا سعیدی،محمد شهبازی،سینا شهبازی

مقام دوم

امیر کبیر مسرت،مهدی عبدی زاده ،آرش دادراست،حسین دادراست

مقام سوم

آرین داور پناه،سپهر پناهی،حسن گنجه،کامیار حسینی

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.