تقدیر رئیس اداره آموزش پرورش ماهشهر از رتبه ۲ کنکور رشته ریاضی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تقدیر ریاست اداره آموزش پرورش ماهشهر، آقای دکتر عبادی از رتبه ۲ کنکور رشته ریاضی خانم سیده پریسا موسوی با حضور در منزل ایشان…

با حضور دکتر عبادی ریاست محترم اداره آموزش پرورش ماهشهر از دانشاموز تلاشگر ماهشهری حائز رتبه ۲ منطقه و ۳۲ کشوری رشته ریاضی فیزیک، خانم سیده پریسا موسوی دانشاموز دبیرستان ۱۶ آذر شهرستان ماهشهر، تقدیر شد. این دانشاموز نخبه علاوه بر این، حائز رتبه ۲ کنکور زبان منطقه و ۱۹ کشوری نیز شده است. دکتر عبادی و هیئت همراه ضمن عرض خسته نباشید به این دانشاموز تلاشگر، زحمات و تلاش ها و سخت کوشی ایشان را ستودند. همچنین از نقش خانواده ایشان که با ایجاد محیطی امن و آرام ، احیاگر شرایطی مطلوب برای کسب این موفقیت شده اند، سپاسگزاری شد. دراین دیدار که در محیطی صمیمانه در منزل خانواده موسوی تشکیل شد، برای ادامه راه این دانشاموز و کسب مدارج عالی تحصیلی و شغلی در آینده، امیدواری و آرزوی خیر شد.
همچنین ریاست محترم اداره و هیئت همراه سوالاتی از این دانشاموز نخبه منطقه و استان پرسیدند که در ادامه به برخی از آنها و پاسخ های خانم سیده پریسا موسوی اشاره می شود:

از چه سالی مطالعه برا کنکور را شروع کردید؟
از تابستان بعد از پایان سال دوم دروس را مطالعه میکردم و از شروع سال سوم، تست هم تمرین میکردم و مرتب مطالعه داشتم.

روزی چند ساعت درس می خواندید؟
روزهایی که مدرسه بودم حدود ۶ تا ۷ ساعت و مابقی روزها حدود ۱۱ ساعت مطالعه داشتم.

چه رشته ای تصمیم دارید انتخاب کنید؟
به احتمال زیاد مهندسی کامپیوتر. به رشته صنایع و برق علاقه دارم اما بنا به پیشنهاد مشاوران و با توجه با آینده کاری و همچنین علاقه ای هم که دارم احتمالا رشته کامپیوتر انتخاب کنم.

رمز موفقیت خود را چه می دانید؟
انتخاب رشته ای که به آن علاقه داشتم(ریاضی فیزیک). خانواده هم درین زمینه یاری رسان من بودند و اختیار به من داده بودند. اگر به رشته دیگری رفته بودم مطمئن بودم که الان نمیتوانستم موفق باشم چون علاقه من به ریاضی فیزیک بوده است.

آیا از کلاس های کنکور یا کلاس خصوصی استفاده می کردید؟

خیر. فقط برای درس فیزیک چند جلسه ای در آموزشگاه کنکور شرکت کردم. و از سال سوم آزمون های آزمایشی را شرکت می کردم.

کتاب های کمک درسی را همه خریداری کرده بودید. برای هر درس چند کتاب می خواندید؟
برای هر درسی یک کتاب خریده بودم. اما آن کتاب را گاهی پنج شش دور مرور می کردم و به آن مسلط می شدم. نباید بین کتاب های مختلف سردرگم شد و تعداد زیاد خرید بلکه باید برای هر درس کتاب خوبی انتخاب و آن را به نحو احسن و کامل خواند.
همچنین دغدغه ها و نکات پیشنهادی اولیای محترم این دانشاموز، از سوی ریاست محترم اداره شهرستان، شنیده شد.

برای ایشان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت می کنیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.