نشت مجدد یکی از مخازن پتروشیمی بوعلی صحت ندارد/ شرایط تحت کنترل است/ عذرخواهی فرماندار بندرماهشهر از مردم شهرستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار ماهشهر با تکذیب خبر نشت مجدد یکی از مخازن پتروشیمی بوعلی که امروز برخی از رسانه‌ها آن را منتشر کرده بودند، گفت: شرایط و اوضاع پتروشیمی بوعلی کاملا کنترل شده است و برخی بی جهت به بعضی از مسائل دامن می‌زنند و به دنبال بر هم زدن آرامش مردم هستند.

منصور قمر اظهار کرد: هیچ نگرانی در خصوص حادثه به وجود آمده در پتروشیمی ماهشهر وجود ندارد و مردم نباید به شایعات توجه داشته باشند زیرا مسئولین با تمام وجود شرایط را تحت کنترل خود دارند و تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: به دلیل مشکلات و استرس‌های به وجود آمده در روزهای وقوع حادثه حریق، از تمام مردم شهرستان ماهشهر، بندر امام و روستاییان این مناطق عذرخواهی می‌کنم و دعای آن‌ها بود که این حادثه به خیر گذشت و مشکلات ختم به خیر شد.

قمر با اشاره به مساله پرداخت خسارات حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی عنوان کرد: بیمه تمام خسارات وارد شده به پتروشیمی بوعلی را پذیرفته است و آن خسارات را جبران می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پتروشیمی بوعلی عملیات بازسازی این مجتمع را آغاز کرده‌اند و امیدواریم هر چه سریعتر اوضاع به شرایط عادی بازگردد.

 عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.